سلام وقت بخیر
سونوگرافی بهم گفت بارداری پوچ داری دکترم ۱۰تا امپول اکسی توسین بهم دادهمه روزدم بعدازتزریق هم سردردمیگرفتم البته چون لکه بینی داشتم وساک حاملگی هم تشکیل شده بودشیاف پرژسترون بیست روزی استفاده کردم الان دوروزه امپولام هم تموم شده هیچ لکه ای هم ندارم، خیلی میترسم
یه عالم دارو گیاهی خوردم ورزش کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



341
1401/11/02


