حجمش کمه باید دارو مصرف کنن
تو پریود ک تاثیر نداره ولی در حامله شدن چرا داره
نشون دکتر دادم گفت مشکلی نداره
سلام زهرا جانم
چه مدت بین آخرین انزال و انجام آزمایش فاصله بوده ؟
درصد کلی اسپرمها جای بهتر شدن دارد و حجم مایع منی هم مقداری کم هست، چه مدت هست اقدام دارید ؟
عکس رنگی از رحم انجام شده ؟
برام دکتر نوشته ولی گفته بعد از پریودی برم چندروز بعد از پریودی برم ؟
عزیزم بهترین زمان انجام عکس رنگی از رحم ، یک هفته بعد از پریود و قبل از تخمک گذاری است، آزمایش همسرتان هم بدلیل تعداد اسپرم ها، بهتر است در یک مرکز ناباروری که دقیق تر است انجام دهید 🌹
منظورتون اینه که دوباره ازمایششو بده
بله عزیزدلم البته نظر نهایی با اورولوژیست هست میتوانید در ابتدا نتیجه را به ایشان نشان دهید
ازمایشو به دکتر نشون دادم و گفتن مشکلی نداره
ایا دوباره بره ازمایش بده یا نه من گیج شدم
عزیزم اگر نظر اورولوژیست بوده نیاز به تکرار نیست اما اگر نظر متخصص زنان بوده به اورولوژیست نشان دهید. چون در هر حال تعداد اسپرم ها خیلی عالی نبوده و حجم مایع منی کم است