Ooma
پرسش (1401/11/01):

تفسیر آزمایش غربالگری NT

سلام روز بخیر لطفا آزمایشم رو تفسیر کنید💙🤍❤️

تفسیر آزمایش غربالگری NT
عزیزم ببخشید آزاد حساب کردین یا بیمه داشتین؟
خوبه عزیزم ریسکات پاینه
من آزاد رفتم ۴۰۰شد
آزاد عزیزم غربالگری بیمه نداره
ممنون گلم
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹🌹
خیلی خیلی مبارکتان باشد، ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی (این بررسی ضرورت جدی انجام ندارد و در صورت صلاحدید پزشکتان درخواست گردد) را انجام دهید💜
مرسی مهربون ترین دکتر🤍🤍🤍🤍
خواهش میکنم نازنین من💜💜💗💜💜
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه