عزیزم شروع علائم از الان خیلی زوده من تا ۸هفته هیچعلائمی نداشتم جز دردای پریود ک خودم حس میگردم دارمپریود میشم
ممنون گل
آخه اطراف ما همه زود حالت تهوع میگیرن 😁
گفتم شاید من ی عیبی دارم😂
سلام عزیزم
منم هیچ علائمی نداشتم
فقط موعد پریودیم که گذشت کم درد و دل درد داشتم ولی وقتی فهمیدم باردارم دیگه دردی نداشتم ،تا یه هفته پیش هم جز سرگیجه هیچ علائمی نداشتم
برای من که تا قلب تشکیل میشه علایم شرو میشه اوایل هفته هشتم یهوویی میرم رو دور استفراغ هنوز زوده
ممنونم گلم 🌹
ان شاالله که کوچولو تون رو صحیح و سالم تو بغلتون بگیرین
پس من خیلی عجولم 😁🌹 ممنون گل ان شاالله که نی نی قشنگتون رو صحیح و سالم بغل بگیرید
اوه هنوز اول راهی عزیزم 😍😍 منم مثل شما میگفتم خدارو شکر حالت تهوع یا استفراغ ندارم بعد که شدم 8هفته شروع شد
تا 2هفته اصلا نمیتونستم چیزی بخورم حالت تهوع داشتم فقط آش دوغ میخوردم اما بعد 10هفته خوب شدم کم کم تونستم بخورم
گلم بیا تاپیک مامانای شهریوری، اونجا همه کنار هم هستیم تو هم بیا اونجا