منم درد داشتم عزیزم الانمیکمتحرک دارمدرد میکنه عادیه تا یه مدت درد و سوزش
من نصف قسمت بخیه م درد میکنه لعنتی هنوزم شیاف میزنم😒
زیادم نیست کمه اگه عادیه پس خداروشکر ترسیدم واقعا چند ردزه از زندگی افتادم همش خونم شلوغ دلم میخواد دیگه پاشم خودم کارام و کنم ک کسی نیاد دیگه
عزیزم ایشالا زود خوب شی من دو سه بار فقط شیاف زدم دیگه خداروشکر درد نداشتن بخیه هام
سلام عزیزم خوبی
هنوز اثر اون بی حسی ها و داروها تو بدنمون هست
طبیعیه وقتی بدن داره ب حالت عادی برمیگرده درد بیاد سراغمون
منم همینطور بودم دقیقا بالای خط بخیه ها
الان خوب شدم
بخیه رو ک بکشی راحت تر میشی
چقدر منم اونروزا دلم همینو میخاست
ولی الان ک بزرگتر شده دلم میخواد همش یکی باشه تا به کارام برسم
مرسی گلم شما بخیه هات و چند روزا کشیدی؟؟؟؟
وای نه من کلا دلم میخواد کسی دور و برم نباشه اصلا
سلام به روی گلتون مامان جان
احساس اندکی درد طبیعی است کار سنگین نکنید و در زمان تعیین شده توسط پزشکتان که برای کشیدن بخیه مراجعه کردید این مساله را متذکر شوید تا یک لمس دقیق انجام شود ❤️