سلام خانوم دکتر عزیز و اومایی های مهربون
میگما من احساس میکنم شکمم اومه پایین. لگن درد و کمر درد دارم نمیتونم سرپا وایسم و زیر شکمم خیلی احساس سنگینی و فشار میکنم و احساس میکنم بالای شکمم خالی شده و بچم اومده پایین. آبجیم شکممو دیده میگه چرا شکمت اومده پایین
اگه واقعا بچم اومده باشه پایین تو این هفته . خدایی نکرده زایمان زود رس میشم؟ چکار باید بکنم؟
پرسش (1401/10/30):
پایین اومدن بچه تو هفته ۳۰ بارداری
781
21
1401/10/30
سوال کننده
0
1401/10/30
✨❤️ ✨❤️
منم تو هفته شما این حسو داشتم
0
1401/10/30
✨❤️ ✨❤️
و همه میگفتن شکمت افتاده و خودم واقعا حس میکردم خیلی پایینه
0
1401/10/30
سوال کننده
خب رفتین دکتر؟
1
1401/10/30
الناز مامان نيکان❤
منم همینطوری شدم خیلی سنگینه شکمم
0
1401/10/30
گلپر ****
شکم بند بارداری ببند.
0
1401/10/30
z kh
منم همینطوری ام
زیر شکم و لگنم درد میکنه
شکمم اومده پایین ی کم
زیر شکم و لگنم درد میکنه
شکمم اومده پایین ی کم
0
1401/10/30
z kh
دیگ از این ماه کم کم میاد پایین ولی نگران نباش اصلا
0
1401/10/30
باران مامان رزا hadavand
وای خدایا منم چقدر از این استرسا کشیدم عزیزم شکم بند بارداری ببند تا شکمت و نگه داره
0
1401/10/30
سوال کننده
من سر دلم خالیه انگار بالا شکمم شل و نرم پایینش مثه سنگ سفته مدام فشار بهم میاد انگار کلی جیش و دفع دارم. ولی در صورتیکه ندارم
0
1401/10/30
سوال کننده
ندارم
0
1401/10/30
سوال کننده
برا بچه اولم ایطوری نبود برا همین میترسم
0
1401/10/30
سوال کننده
از کجا باید بگیرم
0
1401/10/30
باران مامان رزا hadavand
داروخانه ها دارن اکثرشون
0
1401/10/30
سوال کننده
قیمتش چنده؟
0
1401/10/30
Samir
انقباضه😐
برو بیمارستان
برو بیمارستان
0
1401/10/30
سوال کننده
واقعا ؟من اصن نمیفهمم اتقباض چجوریه. ب مادرشوهرم گفتم بعضی روزا شکمم سفت میشه درد میگیره ول میکنه دوباره میگیره گف طبیعیه بچه خودشو جمع میکنه
0
1401/10/30
Samir
اینکه احساس میکنی جیش و پی پی داری ولی دراصل نداری خطرناکه بهتره بری بیمارستان
0
1401/10/30
سوال کننده
اره مدام احساس دفع دارم و جیش مخصوصا دفع ولی ندارم
0
1401/11/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
پایین آمدن جنین در هفته های پایانی بارداری اجری کاملا طبیعی است اما احساس سنگینی و فشار در زیر شکم و احساس سفتی شکم و نیاز به دفع احتمال انقباض را مطرح میکند همین امروز لطفا سریع به بیمارستان مراجعه کنید
پایین آمدن جنین در هفته های پایانی بارداری اجری کاملا طبیعی است اما احساس سنگینی و فشار در زیر شکم و احساس سفتی شکم و نیاز به دفع احتمال انقباض را مطرح میکند همین امروز لطفا سریع به بیمارستان مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




