سوال جواب ازمایش بارداری من 1.0 یعنی چی ؟؟؟
0
1401/10/30
خانم گل .
منفیه
0
1401/10/30
سوال کننده
باید چند باشه
0
1401/10/30
سوال کننده
من الان ۶ روزه عقب انداختم پ چرا اینجوری شد
0
1401/10/30
خانم گل .
عکس ازمایشو بفرست رنج ازمایشگاه ها با هم فرق داره
اما معمولا بالای 25 مثبته
اما معمولا بالای 25 مثبته
0
1401/10/30
سوال کننده

0
1401/10/30
خانم گل .
طبق رنج آزمایشگاه
بتای بالای 50 مثبته
بتای بالای 50 مثبته
0
1401/10/30
سوال کننده
چرا پس من الان ۶ روزه عقب انداختم
0
1401/10/30
سوال کننده
باید چیکار کنم
0
1401/10/30
سوال کننده
دوباره برم ازمایش
0
1401/10/30
خانم گل .
عزیزم هر تاخیری تو پریودی ک نشونه بارداری نیست
تاخیر علت های مختلفی داره
باید بری دکتر اگه لازم بود سونو انجام بدی ببینی علتش چیه
تاخیر علت های مختلفی داره
باید بری دکتر اگه لازم بود سونو انجام بدی ببینی علتش چیه
0
1401/10/30
سوال کننده
اخه اینجوری نبودم الان ۳ ماهه اقدام کردم
0
1401/10/30
سوال کننده
همیشه سر موقع بوده
0
1401/10/30
سوال کننده
الان عقب افتاده
0
1401/10/30
مهربانو ❤️
بالا ۲۵ باشه مثبته
0
1401/10/30
سوال کننده
؟؟
0
1401/10/30
سیمین 🤱
سلام
بی بی چک زدین؟
بی بی چک زدین؟
0
1401/10/30
سوال کننده
اره منفی
0
1401/10/30
سوال کننده
ولی اخه همیشه پریودیما سر وقت سونو قبلا رفتم گفت کیست و اینا نداری ولی حالا ۶ روز عقب افتاده
0
1401/10/30
سیمین 🤱
پس منتظر بمونین ۱۵ روز از موعد بگذره، اگه بازم بی بی منفی بود، به دکتر مراجعه کنین
0
1401/10/30
سوال کننده
دو هفته دیگه یعنی برم ازمایش یا بی بی چک؟؟؟
1
1401/10/30
سیمین 🤱
موقع اقدام خیلی این مسائل پیش میاد و طبیعیه
0
1401/10/30
سوال کننده
اون دوماه قبل که اقدام کردم سر موقع پریود شدم ولی این ماه ن
0
1401/10/30
سیمین 🤱
۱۰ روز بعد از موعد بی بی چک بزنین، اگه باز منفی بود، ۱۵ روزه ازمایش خون بهتره که بتونین به دکتر نشون بدین
0
1401/10/30
سوال کننده
اها ممنون
1
1401/10/30
سیمین 🤱
تا ۲۰ روز بعد موعد هم شنیدم که ممکنه مثبت بشه
0
1401/10/30
سوال کننده
ممنون ۲۰ روز بعد از این که عقب افتادم؟؟
0
1401/10/30
سیمین 🤱
اره
از بچه های اوما میگفتن که این همه عقب انداختن و یهو مثبت شده
از بچه های اوما میگفتن که این همه عقب انداختن و یهو مثبت شده
0
1401/10/30
سیمین 🤱
به نظر منم عجیب بود ولی احتیاط شرط عقله
فکر کنید باردارید و مراقب کنید
فکر کنید باردارید و مراقب کنید
0
1401/10/30
سوال کننده
ممنون
0
1401/10/30
سیمین 🤱
سوالتون رو تخصصی از پزشک اوما بپرسید هم عالیه
0
1401/10/30
سوال کننده
از کجا بپرسم چجوری
0
1401/10/30
سیمین 🤱
الان دیدم نوشتید تخصصی خودشون جواب میدن
0
1401/10/30
خانم گل .
اینطور شنیدم ک تاخیر تو اقدام طبیعیه
البته بعضی مواقع هم بخاطر استرس پریودی ب تاخیر میوفته
علت های دیگه ای هم میتونه داشته باشه
اگه تا چند روز دیگه پریود نشدی پیگیری کن
البته بعضی مواقع هم بخاطر استرس پریودی ب تاخیر میوفته
علت های دیگه ای هم میتونه داشته باشه
اگه تا چند روز دیگه پریود نشدی پیگیری کن
0
1401/10/30
سیمین 🤱
ان شاء الله که باردار باشید و حسابی خوشحال بشید
0
1401/10/30
سوال کننده
ایشالا خدا از دهنت بشنوه
0
1401/10/30
سوال کننده
یعنی خودشون جواب میدن کاری نباید بکنم؟؟
0
1401/10/30
سوال کننده
😔😔😔
0
1401/10/30
مامان دوقلو ها الهام
پری خانم چیکارکردی بارداربودی یانه؟
0
1401/10/30
خانم گل .
چرا ناراحتی عزیزم
سنت کمه تا یکسال هم باردار نشی طبیعیه
اینقدر زود خودتو نباز
انشالله بزودی باردار میشی
سنت کمه تا یکسال هم باردار نشی طبیعیه
اینقدر زود خودتو نباز
انشالله بزودی باردار میشی
0
1401/10/30
اسما شریفی
منفیه
1
1401/10/30
پزشک اوما
سلام جانم
باردار نیستید و نتیجه منفی است، صرفا تاخیر آزمایش دارید 🌹
باردار نیستید و نتیجه منفی است، صرفا تاخیر آزمایش دارید 🌹
0
1401/11/01
سوال کننده
ن والا پریود شدم ولی در حد چند قطره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



596

