با سلام خانوم دکتر عزیز دخترم از دیروز مدام تب میکنه بهش پاراکید دادم ولی انگار تب پایین نمیومد شیاف استامینوفن زدم میخواستم ببینم اگه همه شیاف رو بزنم ضرر داره ؟؟و دو تا دندون هم تو ۶ ماهگی در آورد الان فو بالاش هر چهار تاش ورم داره میدونم بخاطر دندونه چون علائم سرماخوردگی نداره اگه تبش تا کی کنترل نشد ببرمش دکتر ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1401/10/30





