سلام وقت بخیر دکتر جان من دیشب از درد شدید رفتم بیمارستان سرم زدن برام دل درد شدید داشتم هر چن لحظه درد شدید و خفیف میشد ازمایش دادم هیچ مشکلی نبود ولی امروز سونو دادم گفت که کیست هموراژیک داری خونریزی کرده وقت نشد دیگ برم پیش دکتر خودم شنبه باید برم
حالا بنظر شما باید چکار کرد خطرناکه برا بعدا؟؟؟؟
پرسش (1401/10/29):
کیست هموراژیک و خونریزی
508
22
1401/10/29
سوال کننده
0
1401/10/29
سوال کننده

این سونو
0
1401/10/29
سوال کننده

0
1401/10/29
سوال کننده

0
1401/10/29
سوال کننده

1
1401/10/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون پریسا جانم
وقتتون بخیر ❤️
چند روز تا موعدتان مانده است ؟ هیچ دارویی ندادند؟
وقتتون بخیر ❤️
چند روز تا موعدتان مانده است ؟ هیچ دارویی ندادند؟
0
1401/10/30
سوال کننده
۹ روز دیگ قراره پریود شم
دکتر امروز دیگ نتونستم برم چون سونو دیر انجام داد دکترم رفته بود
دکتر امروز دیگ نتونستم برم چون سونو دیر انجام داد دکترم رفته بود
0
1401/10/30
پزشک اوما
عزیزم فعلا اقدامی لازم نیست، دردتان چطور است؟
0
1401/10/30
سوال کننده
اون شب ک رفتم بیمارستان خیلی شدید بود ولی الان گهگاهی یکم دردشو حس میکنم مخصوصا سمت لوله سمت راستم
0
1401/11/01
سوال کننده
خانم دکتر منظورتون از فعلا اقدامی لازم نیس ینی چی دقیقا یعنی ب پزشکم مراجعه نکنم؟؟؟؟
0
1401/11/01
پزشک اوما
عزیزم قطعا مراجعه لازم هست منظورم این بود که فعلا دارو نخورید اگر پریود شدید و باردار نبودید سونوگرافی را تکرار کنید اگر همچنان کیست پابرجا بود برای دو دوره دارویی مانند ال دی بخورید ❤️
0
1401/11/01
پزشک اوما
از چرخش های ناگهاني، بلند کردن اجسام سنگین و رابطه خشن هم اجتناب کنید
1
1401/11/01
سوال کننده
ممنون خانم دکتر🌷🌷
1
1401/11/01
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
1
1401/11/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
1
1401/11/01
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
1
1401/11/01
پزشک اوما
💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




