سلام خانم دکتر عزیز من ۳۸ هفته و دو روزمه چهار روز دیگه دیت سزارینم هست ولی امروز درد کمرم خیلی زیاد شده پایینترین نقطه کمرم هست مثل درد روزای اول پریودیم. ولی هیچ علامت دیگه ای ندارم آیا دردش خطری داره؟
دکترم روزای دیگه عمل داره نیستش چیکار کنم دردش آروم بشه میشه شیاف استفاده کنم یا قرص مسکن بخورم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



398
1401/10/29



