سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌸🌸
خیر پریناز جانم شنبه آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، لکه بینی میتواند بیانگر بارداری هم باشد ، منتظر اخبارتان هستم 🌸
چشم خانم دکتر ممنونم حتما شنبه میرم 💚
سلام خانم دکتر
پریود من شروع شد و این ماه بارداری اتفاق نیفتاد 😔
مشکلی نیست جان من، درصد خیلی کمی از خانم ها در ماه اول اقدام باردار میشوند مادر شدن دنیای صبوری است و شما در قدم اول این مسیر هستید، صبور باشید ❤️
حتما خانم دکتر چشم
فقط داخل اوما روز دقیق تخمکگذاری رو برای من مشخص نکرده
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️❤️
در یک تاپیک مجزا سوالتان برای تعیین تخمک گذاری را طرح کنید عزیزم تا به شما برای تشخیص کمک کنم💐💐