سلام وقت بخیر دکتر عزیز
با توجه به اینکه یکسال اقدام به بارداری هستم
و سن ۳۰ هست
دکتر برای همسرم آزمایش اسپرم نوشتن
دکتر هم تا حالا نگفته که تنبلی دارم دوره پریودام بین ۳۰ تا ۳۴ روز متغیر
و فقط پارسال دو دوره دارو لتروزل و دوفاستون متفورمین مصرف کردم همین
و تا حالا سونو برای سایز فولیکول انجام ندادم
آیا لازم بگم که دکتر برای من هم آزمایش ذخیره تخمدان بنویسه و این ماه سوم پریودم روز جمعه میشه آزمایش به ماه بعد موکول میشه درسته؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462
1401/10/28


