سلام دکتر جان من تقریبا یکماه قبل که ازمایش تحمل گلوکز دادم دکترم گفت به یه متخصص غدد هم نشون بدم ...دکتر غدد و تغدیه رفتم رژیم یه هفته ای گرفتم و با دستگاه کنترل قند چک کردم مجدد که رفتم امروز پیش غدد گفتن انسولین روزی ۲ واحد بزن جدول کنترلو قندو همچنان بنویس و چند روز بعد بیا ر ببینم ازمایش یکماه قبل و جدول کنترل قندامو میفرستم لطف میکنین شما هم راهنماییم کنین زدن انسولین برام ضرورت داره ؟ممنون
0
1401/10/28
پری 👶
ماست و کدو من خوردم هرروز دو سه بار قندم اومد رو ۷۰ فکر کنم ناشتا ۱۰۰ بود ولی نمیدونم مال تو چنده
0
1401/10/28
سوال کننده

0
1401/10/28
سوال کننده

0
1401/10/28
سوال کننده
اینا که مال یکماه قبل هست
0
1401/10/28
سوال کننده

0
1401/10/28
سوال کننده
اینم که مال بعد رژیممه...من صبحا اندازه ۲ تا کف دست نون سبوس خوردم با چای تلخ اندازه ۳۰ گرم پنیر و بعضی روزا خیار یا گوجه بغلش بعد ۲ ساعت قندو چک کردم میان وعده یه پرتغال با مثلا یه نارنگی یا یه سیب خوردم ..ناهار و شام تقریبا یه روز درمیون برنجو خوردم ولی در حد ۱۰ تا ۱۲ قاشق میاو وعده بعد ناهارمم مثه صبح تقریبا ... دلم میخواد بیشتر غذا بخورم ولی جلو خودمو گرفتم
0
1401/10/28
سوال کننده
از یکماه قبل وزنم رو ۵۷ ثابت مونده
0
1401/10/28
سوال کننده
بعضی روزا پسته و بادوم زمینیو بادوم خوردم دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم دوس ندارم انسولین رو
0
1401/10/28
. .
من تا اخر بارداری روزی صبح ۱۰ واحد ظهر ۱۲ شب ۱۲ اخر شب ۱۴ واحد میزدم
0
1401/10/28
سوال کننده
وای چه سخت زیا نبوده ۱۰ واحد مگه فندت چند بوده ؟دیگه بعد بارداری قندت اوکی شد؟
0
1401/10/28
. .
اره بعدش اکی شد
ناشنام ۱۲۰،۱۳۰ بود
ناشنام ۱۲۰،۱۳۰ بود
0
1401/10/28
رها ایمانی
تو رو خدا داری برای ۲ واحد انسولین چونه میزنی من تو بارداری دخترم ماه شما که بودم روزی ۹۰ واحد انسولین میزدم از روزی که فهمیدم باردارم تا زایمان هر روز انسولین زدم حالا ۲ واحد انسولین بزنی خیالت کلن راحت میشه بعد زایمان هم خوب خوب میشی
0
1401/10/28
سوال کننده
اا چه خوب خداروشکر
0
1401/10/28
سوال کننده
نمیدونم که ۲ واحد کمه یا زیاد الان شما میگی ۹۰ واحد😮😮😮😮
0
1401/10/28
رها ایمانی
۲ واحد اندازه ی ۵ قطره هم نیست
1
1401/10/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
باتوجه به سطح قند خون قطعا بله انسولین باید آغاز گردد چون قند شما کنترل شده نیست و اهمیت کنترل قند در این هفته ها بسیار بالا است شک نکرده و درمان را جدی جلو ببرید تا حیات دلبندتان حفظ شود 🌸🌸
باتوجه به سطح قند خون قطعا بله انسولین باید آغاز گردد چون قند شما کنترل شده نیست و اهمیت کنترل قند در این هفته ها بسیار بالا است شک نکرده و درمان را جدی جلو ببرید تا حیات دلبندتان حفظ شود 🌸🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326

