سلام به روی ماهتون مامان جان
دليل انجام آزمایش چه بوده ؟
وزن گیریش کمه
دکتر چکاب نوشت براش چک کنه که طبیعی هست یا مشکلی داره
ممنونم جانم ، در آزمایش دلبندتان همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح یکی از آنزیم های کبدی اندکی بالاتر از حد طبیعی است. با موافقت متخصص اطفال آزمایش تکرار شود.
2. در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده ؟
ممنوونم ❤️
عوارضش چی هست بالا بودن این آنزیم ؟
مریض نبود ولی تازه خوب شده بوده از یه سرماخوردگی خفیف ، ممکنه آنزیم بخاطر این بالا بوده باشه؟
خواهش میکنم مامان گل ❤️
در بسیاری از مواقع صرفاً به خاطر خوردن غذای چرب در شب گذشته یا مصرف اخیر استامینوفن بدلیل بیماری این نتیجه به دست می آید اما جهت اطمینان در صورت صلاحدید متخصص اطفال آزمایش تکرار شود اگر مجدد بالا بود سونوگرافی از کبد رد احتمالاتی همچون کبد چرب توصیه می شود. البته مهم نظر پزشک فرزند شما است همچنین سطح فاکتور التهابی esr بالا است که اگر دقیقا در زمان انجام آزمایش دلبندتان بیمار نبوده بهتر است علت یابی انجام شود❤️❤️