ژل مخصوص دندون داروخانه ها دارن میتونید بگیرید بکشید...بیشتر ۴تا دندون اول که بالا و پایین هستن درد داره...بعدیا یکم راحت تره
میشه لثهگیر هم داخل یخچال بذارید سرد بشه بدید دستش
سلام اگه خیلی بیقراری میکنه با شربت دیفن هیدرامین ماساژ بده شبا
من پاراکید دادم ساکت شد خوابید
چون نصف شب بیدارمون کرد
سلام گلم من ی ژل بود ب اسم باریج
خیلی خوب بود
حتمن امتحان کن
سلام مامان جان
برای کاهش میزان اذیت شدن دلبندتان دندانی را در یخچال بگذارید و روی لثه ها و دندان ها بکشید. دست های خود را به خوبی شسته و لثهها را به صورت ملایم ماساژ دهید یا اینکه با مسواک انگشتی این کار را بکنید. همچنین می توانید ژل های مخصوصی که در داروخانهها برای بچه ها به فروش می رسند را تهیه کرده و روی لثهها بزنید تا به مرور تسکین پیدا کند. برای اینکه فرزندتان بتواند شیر بخورد حتما لثهها را در ابتدا ماساژ داده و بعد سینه یا سر شیشه را در دهان او بگذارید. در مواردی که این راهکارها جواب نداد میتوانید منی استامینوفن روی لثه بمالید 🌸🌸