مثلا اگه واکسن دوماهگی دخترتو ۲۵آذر زدی ..چهارماهکیشم ۲۵ بهمن بزن!
اگه دخترت رفلاکس یا کولیک نداره
یا اگه داره و بهتر شده بخور
سلام ببخشید من تاپیک تون سوال میپرسم
مگه باید نخوریم ؟ نفخ میاره؟
برای روزای اول میگن نخورین.
الان ۴ ماهه نخوردین؟
اگر بخاطر طبع سردی لبنیات میگین، با مصلحش مصرف بشه. وگرنه حذف لبنیات اونم ۴ ماه فک نکنم درست باشه
من ک شیرم کم بود چربم نبود دکتر متخصص اطفال گف بلید روزی ۴لیوان شیر بخورم ک شیرم مقوی شه
سلام مامان جان به روی ماهتون
وقتتون بخیر 🌹
اگر مشکل حساسیت به پروتئین گاوی یا رفلاکس در شیرخوار وجود نداشته باشد اصلا دلیلی برای حذف لبنیات از برنامه غذایی نیست.
مبنا را زمان تزریق واکسن دو ماهگی قرار داده و بر آن اساس جلو بروید البته باز از مرکز بهداشت جویا شوید 🌹