خانوم دکتر این دارو رو میدم ب دخترم واسه سرفه هاش
امیرم سرفه داشت بهش میدادم الان آوردم ک بدم ب دخترم یادم رفت درشو ببندم پسر کوچیکم برداشته مقدار خیلی زیادشو خورده 😭😭چیکار کنم الان ببرمش دکتر؟
پرسش (1401/10/27):
⭕️⭕️خوردن زیاد شربت فکسوفنادین⭕️⭕️
327
57
1401/10/27
سوال کننده
0
1401/10/27
سوال کننده

تا اینجا ک انگشت شصتم هست بود ینی انقدشو خورده😭😭😭
0
1401/10/27
سوال کننده
توروخدا اگه کسی هم میدونه بگه چیکار کنم
0
1401/10/27
. .
عکس بگیر از تاپیکت بگو پزشک اوما زود جواب بده عزیزم
1
1401/10/27
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1401/10/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
فعلا مجبورش کن استفراغ کنه
0
1401/10/27
نسیم م
تو مسمومیت ها میگن اصلا بیمار رو مجبور به استفراغ نکنید
0
1401/10/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
اگر تایم کمی ازش گذشته
0
1401/10/27
گل بهار 🌺
یه کاری کن استفراغ کنه یا ببرش معده اش رو شستشو بدن
0
1401/10/27
نسیم م
کوثر
4
1401/10/27
نسیم م
سریع ۱۱۵ رو بگیر و بگو براشون چی شده، سریع بهت میگن چه کنی
1
1401/10/27
نسیم م
اوما رو ولش کن، زنگ بزن ۱۱۵
بدو دختر
بدو دختر
0
1401/10/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
اگر همین الان خورده استفراغ کنه بیشترش خارج میشه
1
1401/10/27
سوال کننده
زنگ زدم مرسی ک گفتی نسیم جان
گفت مشکلی نداره حالت خواب آلودگی واسش ایجاد میکنه ولی گفت ببرش درمانگاه چک کنن
گفت مشکلی نداره حالت خواب آلودگی واسش ایجاد میکنه ولی گفت ببرش درمانگاه چک کنن
1
1401/10/27
نسیم م
خدا رو شکر
0
1401/10/27
نسیم م
استفراغ رو پرسیدی؟
0
1401/10/27
نسیم م
انشاالله هیچی نمیشه
1
1401/10/27
نسیم م
خدایی سه تا بچه رو مدیریت کردن کار هرکسی نیست، خیلی قدرتمندی.
به خودت افتخار کن
هرکسی مثل تو نیست کوثر❤️
به خودت افتخار کن
هرکسی مثل تو نیست کوثر❤️
0
1401/10/27
nargesi 👨👩👧
ای نامرد😂شربت دوست داره
0
1401/10/27
سوال کننده
آره عزیزم پرسیدم گفت نکن اینکارو
حتی بهش آب هم نده
حتی بهش آب هم نده
0
1401/10/27
سوال کننده
قرصشم ندادم از ترسم
0
1401/10/27
سوال کننده
ان شاالله 😭
1
1401/10/27
نسیم م
خوب کردی.
میدونستم که استفراغ برای مسمومیت خطر جانی داره
میدونستم که استفراغ برای مسمومیت خطر جانی داره
1
1401/10/27
نسیم م
این جور مواقع سریع زنگ بزن ۱۱۵, اینجا همه میخوان کمک کنند ولی علمش رو ندارند. کارت بدتر میشه خدای نکرده
0
1401/10/27
سوال کننده
قربونت برم 😭😭الان با شوهرم بحثمون شد میگه همش سرت تو گوشیه از دور و ورت بی خبری
خب من کارم تو گوشیمه بیشتر وقتم این تو میگذره ولی خدا شاهده نمیذارم از کاری بیوفتم
خب من کارم تو گوشیمه بیشتر وقتم این تو میگذره ولی خدا شاهده نمیذارم از کاری بیوفتم
0
1401/10/27
سوال کننده
تخمسگ موندم چجوری اینو خوردههههه
0
1401/10/27
سوال کننده
بین دو راهی موندم
هم خیلی تشویقم میکنه و راهشو واسم باز میکنه واسه کارم
هم تو سرم میزنه ک همش سرت تو گوشیته
هم خیلی تشویقم میکنه و راهشو واسم باز میکنه واسه کارم
هم تو سرم میزنه ک همش سرت تو گوشیته
1
1401/10/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در این موارد باید با اورژانس تماس بگیرید، کار درستی کردید و به نظر من مراجعه به بیمارستان یا درمانگاه قطعا لازم است 🌷
در این موارد باید با اورژانس تماس بگیرید، کار درستی کردید و به نظر من مراجعه به بیمارستان یا درمانگاه قطعا لازم است 🌷
0
1401/10/27
نسیم م
به همسر محترم بگو
مسئولیت هر بچه ای پنجاه درصد با مادر و پنجاه درصد با پدره. فقط من مقصر نیستم!!
مسئولیت هر بچه ای پنجاه درصد با مادر و پنجاه درصد با پدره. فقط من مقصر نیستم!!
1
1401/10/27
سوال کننده
سلام عزیزدلم ممنونم ازتون اولش واقعا ذهنم ب اورژانس نکشید ولی دوستان بودن راهنماییم کردن مرسی از پاسخ گوییتون❤️😘حتما میبرمش
0
1401/10/27
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ، نگران نباشید و پیگیری کنید انشالله مساله ای رخ نمیدهد خداروشکر که متوجه مصرف شدید ❤️❤️
0
1401/10/27
سوال کننده
وای خوب شد زنگ زدم خدا خیرت بده داشتم سکته میکردم
1
1401/10/27
سوال کننده
قربونت برم مرسی ان شاالله ❤️🌱ممنون از لطفتون
0
1401/10/27
سوال کننده
همیشه من محکومم :)
0
1401/10/27
marjan❤️ .
کوثر جون نگران نباش دختر خواهر شوهرم یه شیشه کامل شربت سینه خورده بود فقط یه روز خواب بود و چرت میزد دکتر گفته قرص خطرناک شربت خیلی خطر ناک نیست
0
1401/10/27
پزشک اوما
الهی که زنده باشید 💗💗💗
0
1401/10/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/10/27
سوال کننده
وای خداروشکر دکتر هم همین رو گفت
خیالم راحت شد
مرسی عزیزدلم🌻💛
خیالم راحت شد
مرسی عزیزدلم🌻💛
1
1401/10/27
سوال کننده
قربون شما سلامت باشین🥹😍🌻
1
1401/10/27
پزشک اوما
برقرار باشید گل من 💗💗
1
1401/10/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ستادین دی برای کودکان
- مادران گرامی میاین راهنمایی لطفااا
- میتونم شربت سالبوتامول مصرف کنم
- استفاده از شربت یا قرص برای سرفه که در بارداری ضرر نداشته باشد؟
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- شربت آدی ژل اس
- مصرف شربت گریپ میکسچر
- خوردن قرص یا شربت انگل
- خوردن قرص یا شربت انگل در بارداری
- شربت گریپ میکسچر خارجی




