ازاده همسایه مغازه ما نانواست، بنده خدا پوست دستش برگشته، مثل وقتی ما خیلی ظرف میشوریم یا مایع ظرفشویی به دسمون نمیسازه(صد برابر بدتررر)
بنده خدا میگه معلوم نیست تو این یکی دوماه اخیر چی قاطی ارد میکنن که با دستای ما همچین میکنه.
هم خودش هم پسرش و یکی دیگه از شاگردای همون نونوایی داغون شده دستاشون.
نمیدونم اصلا ربطی داره به اتفاقی که واسه پوست دختر گلی ات افتاده یا نه ولی به نظرم بعید نیست😥
خود نان الرژیش بالاست نسبت به ماکارونی و غیره چون مواد دیگه ای قاطیش میشه اگه میخوای،مطمئن بشی باید رو گندم تست کنی بزرگتر بشه میتونه نان را هضم کنه و آلرژی نده
و اینکه بین نامها نان سنگگ بازهم بهتره
زهرا اتفاقا دادم دستش مالید ب صورتش خیلی😢😢😢
باشه عزیزم پس سنگکک میدم اینبار
این جوشا کی خوب میشه؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
روی بربری کنجد نبوده؟
احتمال حساسیت به کنجد هست، به علاوه ممکن است بدلیل مالش نان که سطح زبر دارد پوست تحریک شده باشد، کالاندولا بزنید ❤️
مرسی دکتر
چجوری بزنم روزی یبار؟
میتوانید در طی روز 3 تا 4 بار هم استفاده کنید 🌸