خانم دکتر عزیز سلام. امروز قراره پسرم رو برای ختنه ببریم دکتر گفتن قبلش ازمایش انعقاد خون انجام بشه..
میشه خواهش کنم جواب ازمایشهاش رو برام تفسیر کنین و اینکه قسمت انعقاد خون نرمال هست یا نه و اینکه دلیل بالا و پایین بودن گلبول های سفیدش چی میتونه باشه؟
ممنون میشم اگر زود بهم جواب بدید ☹️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



995
1401/10/26





