سلام پزشک عزیز
دختر من ۴ ماه و ۲۷ روزشه از پایان چهار ماهگی غذای کمکی را با فرنی و حریره شروع کردم و الان هم چند روزی میشه سوپ ساده ی میکس شده بهش میدم
بهداشت بهم گفت از شیش ماهگی باید قطره آهن را شروع کنی ولی شنیدم نظر خیلی از دکترها اینه که با شروع غذای کمکی قطره آهن هم باید شروع بشه منم میخواستم قطره آهن را براش شروع کنم ولی گفتم اول نظر شما را بدونم که کارم درسته یا نه؟
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446
1401/10/26


