سلام وقت بخیر
دخترم ۶ ماه و ۸ روز داره ، غذای تکمیلی رو شروع کردم حدود ۱۰ روز پیش / الان فرنی و حریره میخوره
شیر مادر هم میخوره از روز اول تا الان
و از ماه اول تا حدود ۱۰ روز پیش هم دفعش تقریبا یک بار در هفته بود ؛
الان بهتر شده و هر سه چهار روز یکبار شده
طبیعی هست همین ۳ چهار روز یکبار ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326
1401/10/26



