سلام عزیزم میگن دوازده هفته و دو روز بهترین زمانشه
وارد ۱۱ که بشی میشه ۱۰ هفته و چند روز.باید وارد ۱۳ بشی درواقع
۱۲ هفته و ۲ ، ۳ روز بهترینه
هرچی بیشتر بگذره احتمال خطا بیشتره
دکتر به منم گفت ۱۲ هفته و سه روز خوبه
عزیزم هفته ۱۲ که شروع شد تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری .
بذارین هفته ۱۱ تموم بشه بعد برین
بهترین زمان ۱۲ هفته و ۳ ۴ روز هست
یعنی نیمه هفته ۱۳
من زنگ زدم سونوگرافی نوبت بگیرم گفتن حتما ۱۲ باید تموم باشه
درست میگن برا منم دکتر برا هفته سیزده نوشته ک میشه همون دوازده هفته و دو روز
منم ۱۲ هفته ی ۵ روز سونو دادم
۱۲ هفته و ۶ روز آزمایش خون غربالگری
ولی بهترین تایمش ۱۲ هفته ی ۳ روزه
سلام به روی ماهتون مامان جان
از یعنی 11 هفته و 0 روز تا 13 هفته و 6 روز غربالگری مرحله اول قابل انجام هست اما معتبرترین نتیجه در صورت انجام غربالگری در هفته 12 به عنوان مثال 12 هفته و دو تا سه روز به دست می آید 💜
مرسی ممنون از راهنماییتون 🌹😘
مرسی ممنون از همگی میبوسمتون 😘🌹
خواهش میکنم جان دلم ❤️🌸❤️