شربت پلارژین هم محشره
دیگ نمیدونم واس کودکان هست یا ن
آره بده خیلی شربت خوبیه چرک خشک کنه
واس خس خس سینش عالیه
اره گلم بده مشکلی نداره من دخترم شش ماهه بود دکتر داد بهش
پلارژین وسفکسیم تداخل دارویی دارن؟
تو نت نوشته ریسک داره باهم مصرف نشه بهتره
سلام مامان جان به روی قشنگتون
مجموعا دادن سفیکسیم مشکلی ندارد اما من بدون معاینه شروع آنتی بیوتیک را توصیه نمیکنم چون ممکن است اصلا گزینه مناسبی برای دلبندتان نباشد 🌷
اهان باشه ممنون.. دکتر عمومی ک داخل بهداشتن معاینش کنه کافیه یا دکتر اطفال حتما ببرم
خواهش میکنم مامان گل ، دکتر اطفال ارجح تر است 💗