سلام دکتر جان
میشه لطف کنید سونو رو برام تفسیر کنید
میخوام مطمئن شم همه چی خوبه
و اینکه برای وزن گیری بیشتر باید چی کار کنم
آیا نیاز هست من هم از مکمل لیدی میل استفاده کنم
واین اضافه کنم که من از اول بارداری ۶ کیلو اضافه کردم
پرسش (1401/10/25):
تفسیر سونوگرافی ۳۵ هفته
597
30
1401/10/25
سوال کننده
0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
سوال کننده
در چه تاریخی بچه کامل میشه ؟ حدودا
و تاریخ تقریبی زایمان کی هست
و تاریخ تقریبی زایمان کی هست
0
1401/10/25
ساناز مهدیخانی
صبحانه حلیم بخور بزار وزن بگیره
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
ای وای بخدا منم همش استرس وزن رو دارم. منم کلا از اول بارداری تا الان کلا ۴ کیلو اضافه کردم. حالا میترسم برم سونو وزن
هر وقت میرم رو ترازو ناامید میام پایین
الان استرس گرفتم
یعنی بچم وزن نگرفته؟؟
هر وقت میرم رو ترازو ناامید میام پایین
الان استرس گرفتم
یعنی بچم وزن نگرفته؟؟
0
1401/10/25
سوال کننده
ولی من اصلا استرس ندارم
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
من تو بارداریم تبدیل شدم به یه آدم استرسی. قبلنا خیلی ریلکس بودم
0
1401/10/25
سوال کننده
خب ببین موقع زایمان اینجوری خودت نابود میکنی
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
🤷🏻♀️
0
1401/10/25
سوال کننده
فقط خودت میتونی خودت آروم کنی به خودت بگ
0
1401/10/25
سوال کننده
به خودت باید بگی استرس برای چیه
0
1401/10/25
سوال کننده
برای زایمان خوب برای بچه سالم
خب استرس داشتن اینارو به من میده. جواب یه کلمه است نه
خب استرس داشتن اینارو به من میده. جواب یه کلمه است نه
0
1401/10/25
سوال کننده
خب برای داشتن اینا دنبال روش درست باش همه چی عالی میشه
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
سعیمو میکنم. آخه اطرافیانم هم آدمایین که مدام انرژی منفی میدن مدام عذاب وجدان و استرس به آدم میدن
0
1401/10/25
سوال کننده
مطمئن باش اطراف همه از این آدما هست
این نظام روزگاره
این نظام روزگاره
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
شاید من حساس شدم
0
1401/10/25
سوال کننده
تو اون دریایی که ماهی هست .کوسه هم هست اما نمیشینه کوسه بیاد بخورتش تمام تلاشش میکنه زنده بمونه
1
1401/10/25
سوال کننده
من سال ۹۹ یه زایمان داشتم ازش خیلی درس گرفتم
یکی از درس های بزرگی که گرفتم
توکل به خدا.حفظ کااااااامل آرامش .و تغذیه خوب و ورزش
یکی از درس های بزرگی که گرفتم
توکل به خدا.حفظ کااااااامل آرامش .و تغذیه خوب و ورزش
0
1401/10/25
خانوم میم
چرا تاحالا سونو وزن ندادی؟
من چون لاغر بودم و شکمم کوچیک بود دکتر توی۲۷هفته برام سونو وزن نوشت
من چون لاغر بودم و شکمم کوچیک بود دکتر توی۲۷هفته برام سونو وزن نوشت
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
مرسی عزیزم. ایشالله هممون بسلامتی فارغ بشیم
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
برام هفته آینده نوشته برم بدم
0
1401/10/25
خانوم میم
انشاالله که بری و همه چی خوب باشه.وزن جنین زیاد ربطی به وزن مادر نداره ممکنه خودت کم وزن اضافه کرده باشی ولی وزن گیری بچه ات خوب باشه
0
1401/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
خدا از دهنتون بشنوه. انشالله ❤️❤️❤️
0
1401/10/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
در این سونوگرافی همه چیز از جمله وزن دلبندتان عالی بوده و نیاز به مصرف مکمل لیدی میل ندارید فقط در این هفته های آخر روی تغذیه بیشتر کار کرده و روزانه انواع گوشت های کبابی، تخم مرغ، آجیل خام و در صورت امکان قارچ کبابی مصرف کنید. همچنین در هفته برای دو بار ماهی از انواع کم جیوه مانند قزل آلا را مصرف کرده (مجموعا 300 گرم در هفته) و حبوبات نیز بیشتر بخورید. تاریخ تقریبی زایمان وابسته به نوع آن است، اگر طبیعی است که بر اساس سونوگرافی ان تی و. تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه شده و صد البته باید دید دردها کی شروع میشوند و اگر سزارین است پزشکتان بر اساس شرایط شما و صلاحدید خودشان تعیین خواهند کرد اما بهترین زمان سزارین در هفته 39 است. از انتهای هفته 37 هم جنین کامل و رسیده محسوب میشود
در این سونوگرافی همه چیز از جمله وزن دلبندتان عالی بوده و نیاز به مصرف مکمل لیدی میل ندارید فقط در این هفته های آخر روی تغذیه بیشتر کار کرده و روزانه انواع گوشت های کبابی، تخم مرغ، آجیل خام و در صورت امکان قارچ کبابی مصرف کنید. همچنین در هفته برای دو بار ماهی از انواع کم جیوه مانند قزل آلا را مصرف کرده (مجموعا 300 گرم در هفته) و حبوبات نیز بیشتر بخورید. تاریخ تقریبی زایمان وابسته به نوع آن است، اگر طبیعی است که بر اساس سونوگرافی ان تی و. تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه شده و صد البته باید دید دردها کی شروع میشوند و اگر سزارین است پزشکتان بر اساس شرایط شما و صلاحدید خودشان تعیین خواهند کرد اما بهترین زمان سزارین در هفته 39 است. از انتهای هفته 37 هم جنین کامل و رسیده محسوب میشود
1
1401/10/25
سوال کننده
خیلی ممنونم لطف کردید 🌷
0
1401/10/25
پزشک اوما
خواهش می کنم گل من و الهی که زنده باشید💓💓
0
1401/10/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




