عزیزم سونو داپلرهم مثل سونو معمولیه فقط تخصصی تر
اگه بیمه داشته باشی خوبه ولی آزاد یکم گرونه من چون باردارم سونو داپلرمیرم از ۵۰۰ تا۸۰۰
بیمه دارم. میخواستم خودم برم برای سونو. پس اگه هزینش زیاده میرم دکتر که بنویسه.
قربانت انشاالله که خبربارداریتو بدی عزیزم تا سال دیگه این موقع بچت بغل باشه
مرسی عزیزم. ان شاالله هر چی قسمته همون بشه. 😊
سلام عزیزم، من دو ماه پیش سونوی کالرداپلر واژینال انجام دادم. انگار جریان خون شریانهای رحمی رو نشون میده و دقیق تر از سونوی معمولیه. رویه ش مثل سونوهای واژینال معمول هست. به نظرم وسط سیکلت بری که لااقل فولیکولها و تخمک گذاریتم چک بشه بهتره.
واسه من برای تشخیص آندومتریوز نوشت دکتر.
سلام عزیزم. ممنون از راهنماییت
سلام به روی ماهتون الناز جانم
سونوگرافی داپلر را میتوانید در همان میانه سیکل در زمان احتمالی تخمک گذاری انجام دهید و شیوه انجام مشابه سونوگرافی های معمول است🌸🌸