تو سالن ی خانمی بم گفت بارداری چرا اومدی اشعش ضرر داره
ولی من اصلا نمیدونستم اومدم بیرون
ی ۲۰ ،۲۵دقیقه ای داخل سالن بودم
خیلی نگران شدم چیکار کنم
پرسش (1401/10/24):
خانمدکتر بابامو بردم اسکن قلب رنگی ، نمیدونستم ضرر داره چیکار کنم
559
12
1401/10/24
سوال کننده
0
1401/10/24
m 00 0
حالا که رفتی اشکال نداره گذشت
ولی اصلش تو اتاقه نباید رفت تو سالنم خب اره اشعه داره ولی نه به اندازه اون اتاق
ولی اصلش تو اتاقه نباید رفت تو سالنم خب اره اشعه داره ولی نه به اندازه اون اتاق
0
1401/10/24
مامان فاطمه
ببین عزیزم کسی ک اسکن میکنه تا دو روز نباید پیش خانم باردار باشه اشعه داره
0
1401/10/24
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم بعد اسکن با پدر محترم در ارتباط بودید؟
عزیزم بعد اسکن با پدر محترم در ارتباط بودید؟
0
1401/10/24
سوال کننده
اره بابام بنده خدا نیومد خونم دیگه
0
1401/10/24
سوال کننده
اومد خونم در حد نیم ساعت یکساعت ولی حداقل فاصله ۳متری رعایت شد
بنده خدا ترسید بخاطر من
پاشد رفت دیگه
بنده خدا ترسید بخاطر من
پاشد رفت دیگه
0
1401/10/24
پزشک اوما
عزیزم معمولا حضور در سالن خیلی مشکل ساز نیست اما حتما با. سازمان انرژی اتمی دانشگاه تهران تماس بگیرید و نظر نهایی را از آن ها بگیرید
0
1401/10/24
سوال کننده
دکتر یعنی ممکنه چمشکلاتی پیش بیاد؟؟؟
0
1401/10/24
پزشک اوما
جان دلم باتوجه به سن بارداری و سطح تماس ناچیز بعید است مشکلی رخ دهد و. بنظر من همه چیز خوب جلو خواهد رفت ولی در این موارد متخصصین بخش انرژی اتمی نیز نظر دهند خیالمان راحت میشود
0
1401/10/27
سوال کننده
خانم دکتر این موضوع درباره سی تی اسکن ریه هم همینطوره ؟
یا موردی نداره این سی تی؟؟
یا موردی نداره این سی تی؟؟
0
1401/10/27
پزشک اوما
سی تی اسکن ریه برای خودتان یا اطرافیان؟ سی تی اسکن ساده یا با تزریق؟
0
1401/10/27
سوال کننده
ن برا دیگران
معمولی بوده تزریق نکردن
معمولی بوده تزریق نکردن
0
1401/10/27
پزشک اوما
معمولا مشکلی ندارد ولی برخی توصیه می کنند اگر تا حداقل 12 ساعت تماس از نزدیک نداشته باشید بهتر است، باز از مرکز انجام دهنده جویا شوند🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




