سلام خانم دکتر و دوستان عزیز. بخاطر رفلاکس دخترم لبنیات نمیخورم.چند تا سوال دارم
۱. این قرص کلسیم رو میتونم بخورم؟
۲. تا کی باید رژیم برای رفلاکس رو رعایت کنیم؟سوال بعدم اینکه از کجا بفهمم حساسیت ب پروتئین گاوی داره چون دکتر گف بخاطر رفلاکس لبنیات نخور .
۳. مرکبات رو برای رفع هوس نمیتونم حتی یه تیکه کوچیک هم بخورم؟همه میگن خ حساسی که هیچی نمیخوری حتی ی دکتر فوق تخصص گفت این همه رژیم گرفتن مادر منطقی و علمی نیست.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



714
1401/10/23



