سلام خانوم دکتر
من چند روز پیش رفتم انومالی مثل اینکه طول سرویکسم از ۳۱اومده ب ۲۹دکتر خودم گف اوکیه و ۶تا امپول هفتگی داد
بعد من اینجا تاپیک زدم دوستان گفتن ک باید سرکلاژ کنم ولی دکتر خودم همچین عقیده ای نداشت
الان من خیلی استرس گرفتم
کوچیکتریم دردی ک دارم کلی فکرو خیال میکنم
الان لازمه من سرکلاژ بشم ؟این ۶تا امپول کافیه ؟دیگ نیاز نیست چک کنم ممکنه راهنماییم کنید
اگرم لازمه دکترمو عوض کنم😣🙁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



544
1401/10/23


