سلام عشقااااا چطورین روزتون مبارک باشه ان شاالله🌹
هرکی مادره خداحفظش کنه هرکی هم نیست ان شاالله سال دیگه همین موقع مامان باشه🙏
بگیدببینم چیاکادوگرفتین🎁اصلاگرفتین یانه؟چندنفرتون دعواتون افتاد؟؟چندنفرتون شوهرتون مثل شوهرمن تبریکم نگفت اصلافراموش کرده میبینه تلوزیون داره ازمادرمیگه عقلش نمیکشه یه تبریک بهم بگه😄خودمودارم دلداری میدم میگم شایدفردایادش اومد
پرسش (1401/10/23):
مامان هاوخانومهای گل بیایدببینم چی کادوگرفتین
13331
9345
1401/10/23
سوال کننده
0
1401/12/22
ماریا فرزین
ما بیشتر طلا رو مهر دادیم برا خونه.
الآن ی چندتا دخترم داره،ی گوشواره و حلقه هامونه با پلاک اسم شوهرم.
برا ثبت نام ماشین ۵۰ داشتیم گفتم من که حلقمو نمیدم پلاک اسمتم نمیدم گوشوارها الینم نمیدم
گفت ولش کن بقیه هم نده خیالت راحت کن
الآن ی چندتا دخترم داره،ی گوشواره و حلقه هامونه با پلاک اسم شوهرم.
برا ثبت نام ماشین ۵۰ داشتیم گفتم من که حلقمو نمیدم پلاک اسمتم نمیدم گوشوارها الینم نمیدم
گفت ولش کن بقیه هم نده خیالت راحت کن
0
1401/12/22
ماریا فرزین
خودتو ناراحت نکن.فدای سرت
0
1401/12/22
ماریا فرزین
وای بچه ها از ده صبح تا الآن با خواهرام سرپاییم.پاره شدیم
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
😁 منم از صب دمقم گفتم چرا فروختم 🤦
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
ماری زورت میچربه انگار😂😂
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
قربونت آره دیگه فایده نداره ناراحتیم
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
چرا
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
فک کنم خواهربزرگه باشه😂😂
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
لیلا خونه پیدا کردین دیوار هم بگردین ما هم تابستون انقد دنبال خونه بودیم دو سه روز بیشتر وقت نداشتیم تو دیوار گشتم یکی خوب دیدم الانم نشستیم
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
اساس کشی داره مگه
0
1401/12/22
ماریا فرزین
خونه تکونی
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
وای اذیت میشی اینجوری
0
1401/12/22
ماریا فرزین
ای بگی نگی.
من گواهینامه ندارم اول گفت ماشینو بزنه نام من خودش ثبت نام کنه بعد گفتیم زمانبره،گفت اوکی با گواهی خواهرم ثبت نام کنم گفتم دیگه چی؟گفت باشه بابا با گواهینامه داداشت بگیر
من گواهینامه ندارم اول گفت ماشینو بزنه نام من خودش ثبت نام کنه بعد گفتیم زمانبره،گفت اوکی با گواهی خواهرم ثبت نام کنم گفتم دیگه چی؟گفت باشه بابا با گواهینامه داداشت بگیر
0
1401/12/22
ماریا فرزین
دیگه مجبوریم.وقت کمه دو روزه باید تموم کنیم
0
1401/12/22
ماریا فرزین
انشالله دوباره برمیگرده تازه بهترش رو
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
قربونت عزیزم
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
بسلامتی 🤩😍
0
1401/12/22
ماریا فرزین
فدااااات.سلامت باشی🥰🥰🥰
2
1401/12/22
سوال کننده
غصه نخوردعاکن طلابیادپایین هممون بریم بخریم،،ماطلا روبرای دل خودمون میخریم بازمردا واسمون میخرن که فرداگرون بشه بفروشن
چه موجوداتین این مردا😒😒
چه موجوداتین این مردا😒😒
0
1401/12/22
سوال کننده
پس خداقوت چراانقدردیرشروع کردی اینجوری اذیت میشی که خوبه کمک داری باز
0
1401/12/22
سوال کننده
بچه هاامروزشوهرم حالش خوب نیست خونست دستم به چوب بنده نمیتونم کاری بکنم فرداهم ختم انعام دارم چیکارکنم استرس گرفتم یکمم شستنی دارم نمیشه لباسشویی روشن کنم
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
هلن جون هسی خانوومی؟
0
1401/12/22
سوال کننده
سلام عزیزم آره گلم
0
1401/12/22
سوال کننده

0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
خواسی تایپک از فعااالا خارج شه
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️

0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
برو رومتن تایپک اون قسمت دایره روبزن ازفعالاخارج میشه عزیزم
0
1401/12/22
سوال کننده
همون پارک ممنوع؟😄
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
اره عزیزم😂😂😂
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
زدی؟
0
1401/12/22
سوال کننده
میگه برای همیشه ازفهرست پرسش وپاسخ هاحذف میشه
گمتون نکنم؟؟
گمتون نکنم؟؟
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
آره درسته دیگه اینجوری هرکی اعلان رو روشن بزاره فقط براش میاد
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
یا اسمشو سرچ بزنه پیدا کنه
0
1401/12/22
سوال کننده
خدایابه امید تو
بچه هااگه ندیدمتون حلالم کنید😄
بچه هااگه ندیدمتون حلالم کنید😄
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
اون پارک ممنوع رو بزنی دیگه توقسمت فعالانمیاد
0
1401/12/22
سوال کننده
همشم تقصیرفاطمه بود😄😄😂
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
یاحق
خدابه همراهمون🤣🤣🤣
خدابه همراهمون🤣🤣🤣
0
1401/12/22
سوال کننده
پارک ممنوع و ردم
0
1401/12/22
سوال کننده
اگه باااار گران بودیمو رفتیم
0
1401/12/22
سوال کننده
اگه نامهربان بودیم حتما حقتون بوده😂😂
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
خوب دیگه توفعالا نمیاد
0
1401/12/22
سوال کننده
نه که من کلا بانوی فعالیم تایپیکمم باید فعال باشه😄😄
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
یا اعلان رو روشن داشته باشن یا اسم تایپک رو سرچ بزنن میاد🤣🤣
0
1401/12/22
سوال کننده
بقیه بچه هاگمش نکنن
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
😂😂😂
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
اکثربچه ها دارن دیگه
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
اگه نیان تقصییرمرضیه بود
من گردن نمیگیرم🤣🤣🤣
من گردن نمیگیرم🤣🤣🤣
0
1401/12/22
سوال کننده
ممنون عزیز دلم
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
مرضیه بیاجوابگوباش😂😂😂
0
1401/12/22
سوال کننده
مرضیه خودش راضیه
میگن دربلخ گنه کرد آهنگری به شوشترزدن گردن مسگری
اوف چیم گفتم
میگن دربلخ گنه کرد آهنگری به شوشترزدن گردن مسگری
اوف چیم گفتم
0
1401/12/22
سوال کننده
اگه نیان دوباره تایپیک میزنم
0
1401/12/22
m 00 0
بفرستش اتاق خواب بخوابه کاراتو برس
0
1401/12/22
m 00 0
ای نامرد من که گفتم بلد نیست فقط شنیدم میگفتن میتونین از فعالا در بیارین
0
1401/12/22
m 00 0
الان این تایپینگ حذف شد ولی هلن واسه توام حذف میشه یه سرچ بزن بیاد بالا واست
0
1401/12/22
m 00 0
الان از فعالا رفت بیرون
0
1401/12/22
m 00 0
هلن رفتی
0
1401/12/22
m 00 0
اونایی که فعال دارن میمونه واسشون
0
1401/12/22
m 00 0
اوووف کی میخواد تا ۱ بیدار باشه
0
1401/12/22
m 00 0
هلن فکر کنم تایپینگ گم کرد
0
1401/12/22
m 00 0
اینو نداری سمیرا
1
1401/12/22
سوال کننده
پیداش کردم
1
1401/12/22
m 00 0
اومدی دیگه
0
1401/12/22
m 00 0
🤩🤩
0
1401/12/22
m 00 0
اون تایپینگ هم اینکارو کن تا شلوغ نشده هم نجا باشیم فقط
0
1401/12/22
m 00 0
اینا ۱۲ هزارتا دیدن و ممکنه فعال داشته باشن
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
جدیدزدین مگه؟
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
سلام
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
عاقووو پیشنهادپاک کردن روخودت دادی دیه😆😆😆😆
0
1401/12/22
ماریا فرزین
هرسال دیر شروع میکنم میگم خونه تا عید از برق نیفته😆😆😆
0
1401/12/22
ماریا فرزین
رفتید نرفتید؟کجانید؟
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
همینجا
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
هلن جان بروقسمت سوالات من تمام سوالات تایپیک هات همه میاد دیگه که بعدم مگه اعلان رو روشن نمیزاری؟
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
ماری تموم شد خونه تکونی
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
وااای مثل من😂😂😂😂😂😂😂😂
0
1401/12/22
سوال کننده
ازخودموروشن نمیذاشتم واسه همین حذف کرمش گمش کردم
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
مگه جای دیگه هم تاپیک زدین😏😒😒
0
1401/12/22
سوال کننده
آره😄😄😄
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
😒😒
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
عزیز روشنم نکنی تو قسمت سوالات من هستش دیگه
0
1401/12/22
سوال کننده
اینم سوالات من
0
1401/12/22
سوال کننده

0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
پاک کن ممنون
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
اونم پاک کن که بچه ها راحت باشن
0
1401/12/22
سوال کننده
دیگه الان خودمونیم
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
یااااخووووودااا 😆😆😆
0
1401/12/22
سوال کننده
الهی بگردم اسمانمیومد توذهنم ببخشید
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
پیشنهاد از مرضیه بود کار عملی ازمن😆😆😆
0
1401/12/22
masi🌿 𔘓 𔓘
اینو پاک من
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
عزیزم من باپررویی خودمو صاب خونه میدونم 🙈🙈🙈
0
1401/12/22
سوال کننده
بله عزیزم شماتاج سری
اگه کرایتوبدی😂😂😎😎
اگه کرایتوبدی😂😂😎😎
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
چرا هیچی نیست که☹️☹️☹️
0
1401/12/22
سوال کننده
خوب همین دیگه
0
1401/12/22
سوال کننده
رفت همش که گم کردم تایپیکو،فعالم نکرده بودمش
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
برامن حتی اوناییکه تواون گوشی قبلیم اوما روش نصب بوده هنوزاینجا رواین گوشیم دارم پس
0
1401/12/22
سوال کننده
ازتو فهمیدست😄😄
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
منم اونارو فعال ندارم که
0
1401/12/22
سوال کننده
مال من حرف وعملش یکیه میگه حذف حذف میکنه
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
عزیززززمییی😍😍
چشم به شرطی صاب تایپیک منصفی باشییی😂😂😂
چشم به شرطی صاب تایپیک منصفی باشییی😂😂😂
0
1401/12/22
سوال کننده
من خیلییییی خوبم😂😂😂
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
فک نکنم احتمالا پررو تشریف داره🤣🤣🤣
0
1401/12/22
سوال کننده
خخخخخخ
0
1401/12/22
Mona m
سلام دوستان
0
1401/12/22
Mona m
چطورین
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
🤣🤣قوی ومحکم وبااقتداره😂😂
0
1401/12/22
سوال کننده
سلام عجیجم
0
1401/12/22
Mona m
چه خبر
0
1401/12/22
Mona m
کدوم تاپیک
0
1401/12/22
سوال کننده
خبرکه عید داره میاد یااسترس داریم یااعصاب نداریم
0
1401/12/22
Mona m
من ندارم
0
1401/12/22
سوال کننده
چی نداری؟؟
0
1401/12/22
Mona m
نامردا
0
1401/12/22
سوال کننده
خداروشکرکه نه استرس داشته باشی هم اعصاب داشته باشی
0
1401/12/22
Mona m
تاپیک جدید
0
1401/12/22
سوال کننده
چی شدپیداکردی؟؟
0
1401/12/22
سوال کننده
حذفه خواهر
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
منظور اون بالا هر چی نوشتی تونارم بپاک
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
اونارم
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
اینا رو میگم
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
هلللللن😲😲
0
1401/12/22
سوال کننده
حذفیدم حذفیدم
0
1401/12/22
سوال کننده
آرام باش خواهر
0
1401/12/22
❤🌼NaSiM🌼❤ .
😁😁😂
0
1401/12/22
m 00 0
من گفتم تایپینگ از فعال در بیار گفتم که بلد نیستم اقااا
0
1401/12/22
m 00 0
نگار هستی
0
1401/12/22
ماریا فرزین
نه فعلا.تا نصفخ شب تموم میکنیم
0
1401/12/22
mom(N) 😌😌
سلام عزیزم اره هستم
0
1401/12/22
Feri 🙃🤩☹️
😁😁😁😁
خوهمینجوری درمیادکه 😂😂😂😂
خوهمینجوری درمیادکه 😂😂😂😂
0
1401/12/22
Mona m
این وضعیه دوتا تاپینگ زدین
0
1401/12/22
Mona m
آدم نمیدونه اینور باشه یا اونور
0
1401/12/22
Mona m
🤦♀️
1
1401/12/22
سوال کننده
مهم نیست الان دوتاخونه داریم
0
1401/12/22
سوال کننده
😂😂😄😄
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
سلاااام
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
اونورمن نیستم 🥲🥲🥲
0
1401/12/22
سوال کننده
سلاااام رقیه خوبی؟کجایی؟؟
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
هووووووف پاره شدم این چند روز
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
سلام عزیزم فدات تو خوبی گلم
0
1401/12/22
Mona m
سلام رقیه
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
از کجا شروع کنم گفتن 🤣🤕🥵
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
سلام مونا جون
0
1401/12/22
Mona m
چطوری عزیزم
0
1401/12/22
Mona m
چی شده مگه
0
1401/12/22
سوال کننده
خونه تکونی میکرده هم عروسی داشته هم مجلس آقاجونش
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
مراسم بابابزرگم بوده ،عقدبندون ،عروسی هم داشتیم،اسباب کشی هم داشتم
0
1401/12/22
سوال کننده
اسباب کشی کردی؟؟😐😐
0
1401/12/22
سوال کننده
رفتی عروسی؟؟
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
اره جر خوردم ولی دیگه ۹۹ درصد چیدم
0
1401/12/22
سوال کننده
خوب بجنب دخترعیدشد
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
عقدبندون رفتم اونم چه رفتنی،دوباره دیشبم عروسی دعوت بودم
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
دوتا از شیرآلات باید بیان نصب کنن،با نصب تابلو ها و شستن پله هامونده
0
1401/12/22
سوال کننده
چقدردلم میخوادتعریف کنی ازاون عروسیه
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
بصبر بگم 🤣
0
1401/12/22
سوال کننده
خوب به سلامتی مبارک باشه خونه ی جدیدان شاالله به خوشی وخوشحالی
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
رفتیم اول خونه داییم که همه اماده بشن باهم خونچه ها عروس ببریم خونه عروس دختر بدو بدو رفت توپ تو حیاط برداشت بازی کنه ،اماده شدن بریم خونه عروس حلما بغل کردم سر جیغ کند فقط عرررربده زد تا خونه عروس،اونجا انداختم بغل باباش گفتم خدایارت ببرش تا که امدم تو مجلس زنونه دیدم به به حلما جلوتر از من داخله دیگه تااااااا اخر شب فقط یا بغلم بود یا می می خورد یا شیطونی کرد من دنبالش دویدم ،فقط دودقه سر سفره عقد موقع خوندم خطبه من وایسام
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
حتی نه میوه و شیرینی نه شام اه نخوردم ساعت ۲ شب برگشتم سیرجان
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
نه عزیز
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
اسکرین ازش بده
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
اینا بگذر زنش اصلاااااا بدلم ننشست
0
1401/12/22
سوال کننده
غیرتی شدی؟؟؟😄😄😄
1
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
نه اصن جدای از غیرتی شدن اصن جوری بود که دلم دیگه نمیخواد باهاشون در ارتباط باشم
0
1401/12/22
مامان حلما 👨👩👧
اخه تو ذهنم همش تصور میکردم عیدی دعوتشون کنم ولی حس خوبی بهم نداد
0
1401/12/23
💮maral💮 .
کجایید دخترا
0
1401/12/23
سوال کننده
سلام خوبی
0
1401/12/23
سوال کننده
شب بخیر
0
1401/12/23
💮maral💮 .
ای بابا امان از دست بچه ها منم امروز دخترم ب معنای واقعی منو گا....🥲😁😆
0
1401/12/23
💮maral💮 .
سلام هلن جانم
0
1401/12/23
💮maral💮 .
رونیکا رو بردم آتیلیه خیلی اذیتم کرد🥲🥲
0
1401/12/23
سوال کننده
😄😄😄
0
1401/12/23
سوال کننده
مارال؟؟
0
1401/12/23
💮maral💮 .
جونم
0
1401/12/23
سوال کننده
آی مارال
0
1401/12/23
سوال کننده
جونت سلامت
0
1401/12/23
💮maral💮 .
😘😘
0
1401/12/23
سوال کننده
یواش میگم کسی نشنوه
0
1401/12/23
💮maral💮 .
خا😅😅
0
1401/12/23
💮maral💮 .
ممنون برو اومدم چایی دم بزار😅
0
1401/12/23
سوال کننده
آندرستن؟؟
0
1401/12/23
m 00 0
🤣🤣🤣
0
1401/12/23
ماریا فرزین
سلام.خوبید؟
کجاهایید؟
کجاهایید؟
0
1401/12/23
ماریا فرزین
کجا رفتید نامردا؟😔
0
1401/12/24
Mona m
سلام عزیزم بچه ها میگم همه از این تاپینگ بریم غیر فعالش کنیم
0
1401/12/24
Mona m
چند تا آخه
0
1401/12/24
❤🌼NaSiM🌼❤ .
😁😂😂😂
0
1401/12/24
Mona m
والا
0
1401/12/24
ماریا فرزین
چی چند تا؟
0
1401/12/24
ماریا فرزین
چرا؟
0
1401/12/24
ماریا فرزین
یکی به منم بگم دو روزه نبودم چه خبر شده؟
0
1401/12/24
Mona m
آخه یه تاپینگ دیگه زدن بچه ها
0
1401/12/24
Mona m
اونجا چت میکنن
0
1401/12/24
ماریا فرزین
چرا؟مگه اینجا چش بود؟
0
1401/12/24
ماریا فرزین
😔
0
1401/12/24
❤🌼NaSiM🌼❤ .
گوش بود😁😁
1
1401/12/24
Feri 🙃🤩☹️
😁😁😁
1
1401/12/24
ماریا فرزین
😄😄😄
0
1401/12/24
Mona m
ماریا چه خبر
0
1401/12/24
Mona m
ما امشب کلی ترقه زدیم😁
0
1401/12/24
Feri 🙃🤩☹️
مناجان پاک کن کسی نیاد
0
1401/12/24
Mona m
پاک کردم
0
1401/12/24
Feri 🙃🤩☹️
ماریا اینوسرچ کن بیا اونور
0
1401/12/24
❤🌼NaSiM🌼❤ .
ما هم رفتیم ترقه زدنارو ببینیم😁😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- روز مادر مبارک وروز زن مبارک
- کادوی روز مادر و مادرشوهر
- پیشنهاد هدیه روز مادر ❤️❤️❤️
- تبریک روز مادر و زن
- خانوما برا مامانم و مادرشوهرم روز مادر چی بخرم بنظرتون؟
- تولدم با روز زن یکی شده...اما کاش خدا هدیه تولدمو یه نی نی میداد😭😓
- ایده میدین برای خیرات روز مادر؟
- گرفتن کادو از طرف همسر
- بچه ها شما برای تولد شوهرتون چ کادویی میدین غیر از ادکلن و لباس اینا
- کادو برای نوزاد دختر




