الان هم تازه پریودم تموم شده طبق ۲۵ روزه اگر حساب کنم از امشب باید اقدام داشته باشم؟
عزیزم اگه برای اقدام تو روزهای تخمک گذاری میگی ، اوما یه نرم افزاره ، ممکنه تخمک گذاریت اینور اونور بیفته
شما اقدام رو یک شب درمیون داشته باش اگه جنسیت واست مهم نیست
اگه مهمه از کیت تخمک گذاری استفاده کن
ممنون گلم.اما چون پلی کیستیک هستم کیت تخمک گذاری درست نشون نمیده
سلام عزیزم سونو گرافی وسط سیکل انجام بدید که مشخص بشه تخمک گذاری تو چه روزی دارید
الان تو برنامه اینجوری زده برام
آخه دوماه هست با دارو منظم پری میشم
پس اگه منظم شدید ، تو همین روزا اقدام داشته باشید ، انشاءالله با خبرهای خوب ببینیمت ماه بعد
ترشحات تخمک گذاری هم نشونه خوبیه
ممنون عزیزم.انشالله شما هم حاجت روا بشی عزیزم🌹