سلام قشنگای من
بچه ها منم مخم رد داده دیگه ..یک هفتس نخوابیدم.
دخترم رفلاکس و کولیک داره
در طول روز اصلا دینامیتم بالا سرش منفجر کنی بیدار نمیشه اما انگار رو آلارم تنظیم شده ساعت ۴ صبح بیدار میشه تا ۸ صبح یه ریز گریه میکنه ..
بنظرتون عادتش شده یا بخاطر کولیک و رفلاکس هست..اینم بگم ۴ بیدار میشه قشنگ شیر میخوره بعد از یه ربع گریه هاش شروع میشه دوس داره مجدد شیر بخوره اما با حرص میخوره سینه رو میگیره ول میکنه
بعد بهش پستونک میدم دو دقیقه مک میزنه پرتش میکنه با زبون...
یک هفتس این مدلی شده
اینم بگم پیچ و تاب نمیخوره یا زور بزنه قرمز شه مثلا
پرسش (1401/10/21):
علت گریه شبانه نوزاد
500
31
1401/10/21
سوال کننده
1
1401/10/21
نسترن ..
کولیک و رفلاکس هر دو دخیلن تا چهار ماه اوضاع همینه
0
1401/10/21
سوال کننده
یعنی بخاطر اونه بیداره؟
آخه انگار کوک شده رو ۴ صبح
آخه انگار کوک شده رو ۴ صبح
1
1401/10/21
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
کولیک معمولا از غروب شروع میشه،دختر من که از ۶،۷عصر شروع میشد گریه و بی قراریش تا ۱۲شب
0
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
سلام عزیزم اوضاع تا چهار ماه همینه باید ی جوری کنار بیای
0
1401/10/21
سوال کننده
خیلی عذر میخوام اما دخترم باد معدشو میزنه..صداش میاد
فک کنم کولیک نداره
فک کنم کولیک نداره
1
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
ن کولیک ب اون ربطی نداره گلم
0
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
دکتر بردی چه قطره ای داده برای کولیکش
0
1401/10/21
سوال کننده
کم اوردم😪
حالا خودمون ب درک
همسایه های بدبخت
کارمندم هستن صبح زود باید برن سرکار این از ۴ صبح شروع میکنه
حالا خودمون ب درک
همسایه های بدبخت
کارمندم هستن صبح زود باید برن سرکار این از ۴ صبح شروع میکنه
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
من که از ساعت ۸ شب نمیزاشتم بخابه تا ۱۲
0
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
خخخخخخ
0
1401/10/21
سوال کننده
چیکارش میکردی که نخوابه
لطفا کمکم کن
لطفا کمکم کن
0
1401/10/21
سوال کننده
کولیکز
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
صورتشو میشستم با آب سرد
0
1401/10/21
سوال کننده
واسه رفلاکسم اس امپرازول ۵
0
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
ب پسر منم همون داد خوبه قطرش
0
1401/10/21
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
اها
1
1401/10/21
سوال کننده
واقعا جدی میگی
گناه داره که
گناه داره که
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
اونقدرام سرد که نه
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
معمولی
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
بعد اهنگ باز میکردم
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
جاشو باز میزاشتم منظور مای بیبی شو اصلا پتو هم نمیکشیدم ولی خونه رو گرم میکردم
0
1401/10/21
نیلوفر مامان آدرین ❤
الان خابه بچت؟
0
1401/10/21
نسترن ..
کولیک ربطی ب باد معدش نداره خیلی زمان میبره تا معد و روده بچه ب شیر عادت کنه انزیمای مفید مغد و روده ب مرور تشکیل میشن
0
1401/10/21
سوال کننده
آره
۳ ساعته خوابیده بیدارم نمیشه شیر بخوره
۳ ساعته خوابیده بیدارم نمیشه شیر بخوره
0
1401/10/22
Lili Love
من دخترم ریفلاکس آلرژی کولیک داشت داغون شدم من 10 ماه نخوابیدم کم نیست شب تا صبح صبح تا شب بیدار بودم کلا جیغ که همسرم شغلشو ول کرد اومد کمکم ☹️
0
1401/10/22
سوال کننده
ممنون از دلداریت😂😂موی به تنم سیخ شد😂😂😂
0
1401/10/24
مامان بهار
باز خدارو شکر کن از ۴ بیدار میشه پسر من از ۱۲ تا ۸ صبح نمیخوابید . قطره اینفاکول خیلی رو پسر من تاثیر خوبی داشت برای کولیکش .الانم خیلی بهتره شبا فقط واسه شیر بیدار میشه ولی خیلی پیچ پیچ میخوره بابد تابش بدم همش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




