سلام عزیزم فطره پلارژین خوبه👌🏻
اینو دارم بهش میدم نمیدونم چه جور شد باز سرما خورد ببنیش کیپ میگیره
اسپره بزن براش طودی باز میشه
قطره نعناع ، نفسشو باز میکنه ، بزن رو لباسش و دور بالشتش . دارخونه داره
نه عزیزم شربت نده قطره شو بده همون پلارژین
منتول رو از داروخانه باید بگیری؟؟؟
برای خودمون هم استفاده میکنم
سلام عزیزجانم
همان قطره پلارژین را شروع کنید و اگر گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید را استفاده کرده و بعد بینی را به کمک فین گیر یا پوار تخلیه نمایید، اگر بهتر نشد چاره ای جز مراجعه نیست در سن دلبندتان نمیتوان خوددرمانی کرد 🌸
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗🌸💗