سلام خانم دکتر و مامانای اومایی پسرم چند روزه از این دونه های قرمز روی گونه هاش زده از چیه غذای جدید هم بهش داده بودم ۴ ۵ روزه قطع کردم ولی خوب نشده چی بزنم خوب بشه؟هفت ماه و ۸ روزشه عکسش پایین میزارم
0
1401/10/21
سوال کننده

0
1401/10/21
fatem F
عزیزم کاش ببریش دکتر ،مطمئنی از حساسیته؟!
0
1401/10/21
mom(N) 😌😌
کسی که ریش سیبیل داشته بوسش نکرده 😐
اخه منم دخترم پوستش حساس بود هروقت زیاد بوسش میکردیم یا کسی که ریشو سیبیل داشت بوسش میکرد لپ بچم اینطور میشد یه قسمتش
اخه منم دخترم پوستش حساس بود هروقت زیاد بوسش میکردیم یا کسی که ریشو سیبیل داشت بوسش میکرد لپ بچم اینطور میشد یه قسمتش
0
1401/10/21
سوال کننده
چیزی نیش نزده اخه اره ساعت ۴ نوبت میگیرم ببرمش
0
1401/10/21
سوال کننده
احتمال داره؟ چرا بوسش کردن
0
1401/10/21
🆔Faaati .H🆔
خواهر منم به بوس کردن حساس بود پوستش مدام دونه میزد
کلی هم لوپ داشت ،کسی هم حالیش نمیشد بوسش نکنه
کلی هم لوپ داشت ،کسی هم حالیش نمیشد بوسش نکنه
0
1401/10/21
سوال کننده
اخه قبلا نبود چند روزه اینجوریه از طرفی هم سرده هم انفولانزا و کرونا زیاده موندم بخدا میترسم دکتر ببرم دوباره ویروس بگیره
0
1401/10/21
yasamin 😊😊😊😊😊
بالشتش اگر پشم شیشه است عوضش کن . نذار کسی بوسش کنه . مراقب باش اگزما نشه
0
1401/10/21
nafas shiramin
حساسیت پوستیه عزیزم پسرمنم همین طوره من بهش تریامامسیون میزنم خوب میشه
0
1401/10/21
Leyla _O
ولی پسر من حساسیت ب پروتئین گاوی داشت..هروقت رژیمو رعایت نمیکردم صورتش اینجوریمیشد
1
1401/10/21
Nazi ❤🥰)
پسرمنم وقتی یکی بوسش میکرد چند روز اینجوری بود
0
1401/10/21
سوال کننده
اره ولی زیاد بالش نمیزاره پس اون یکمم نمیزارم
0
1401/10/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/10/21
سوال کننده
به لاکتوز حساسیت داره ممکنه از اون باشه یا کره گیاهی که تو غذاش میزنم؟
0
1401/10/21
سوال کننده
این همون ان ان عه؟
0
1401/10/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این شرایط به حساسیت یا تحریک پوستی شباهت دارد، ماده غذایی حاوی لاکتوز که حساسیت دارد، نداده اید؟
این شرایط به حساسیت یا تحریک پوستی شباهت دارد، ماده غذایی حاوی لاکتوز که حساسیت دارد، نداده اید؟
0
1401/10/21
سوال کننده
فقط کره گیاهی تو سوپش زدم اونام لاکتوز دارن؟
0
1401/10/21
سوال کننده
ممکنه از زرده تخم بلدرچین باشه ۵ روز پیش بهش دادم بعد ندادم تا امروز
0
1401/10/21
پزشک اوما
عزیزم زرده بلدرچین بیشتر مشکوک به ایجاد حساسیت است، فعلا ندهید، روی بخش های قرمز کالاندولا بزنید ، اگر جواب نداد اگزاسین را امتحان کنید در گزینه نهایی مقدار خیلی کم یک پماد کورتونی مانند تریامسینولون استفاده کنید اما طولانی مدت استفاده نکنید 🌸
1
1401/10/22
سوال کننده
ممنون چشم کالاندولا و اگزاسین زدم خوب نشد پس همون تریامسینولون میزنم
0
1401/10/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ، روی سطح کم امتحان کنید اگر حساسیت نداد بزنید و مداوم استفاده نکنید چون کورتون دارد و میتواند در مصرف طولانی مدت آسیب رسان باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335

