سلام خانوم دکتر عزیز وقت بخیر. من فردا صب خدا بخاد نوبت سونو دارم ولی دکتر نرفتم ک برام بنویسه چون دکترم تا ی هفته دیگه نیس. شما قبلا طبق آزمایش غربالگری اول و دوم ک فرستادم واستون بهم گفتین باید سونو داپلر بیومتری بدم.بخاطر بالا بودن عدد مام بتای ازاد.ک عددش۳.۶۷ بود. ب منشی سونوگرافی گفتم سونو بیومتری میخام انجام بدم گف بیومتری نداریم بیوفیزیکال. خانوم دکتر من فردا کدوم رو انجام بدم برا برررسی دقیق وزن و جفت و خونرسانی و هرررچی ک لازمه اخه فک نکنم دیگه شوهرم ببرتم سونو هرسونویی ک لازمه انجام بدم دقیق بفرمایین ک من فردا برم ب امید خدا انجام بدم. ممنون از لطفتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421
1401/10/21



