سلام من طبق تاریخی که دکتر برام زده میشم ۳۸ هفته و دو روز طبق پریودی و ۳۷ هفته و ۷ روز طبق ان تی
مشکل خاصی نداشتم ولی دکترم دیدم به بقیه هم همین تاریخ رو میده
حالا میخواستم بدونم مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟خیلی میترسم زود باشه ریه اش تشکیل نشده باشه یا یه مشکل دیگه پیش بیاد
پرسش (1401/10/20):
سزارین در ۳۷ هفته و ۷ روز
505
29
1401/10/20
سوال کننده
0
1401/10/20
خانوم میم
یادش بخیریک ماه پیش این موضوع دغدغه من بود و چندین بار درموردش سوال کردم هم از خانوما و هم از پزشک اوما
0
1401/10/20
خانوم میم
بچه از ۳۶هفته به بعد ریه اش تکمیله
2
1401/10/20
خانوم میم
درمورد دستگاه رفتن نوزاد بعداز تولد هم دکتر اوما به من گفت تو این سن بچه کامله ولی اینکه بگیم بچه بعداز تولد میره تو دستگاه یا نه بستگی به شرایط بچه بعداز تولد و زایمان و... داره و اصلا قابل پیش بینی نیست
0
1401/10/20
سوال کننده
شما چند هفته و چند روز سزارین شدی؟
1
1401/10/20
نیلوفر زند 🤰💟
نه بابا ۳۷ و۷ روز میشه ۳۸ هفته دیگه
چرا زود باشه
چرا زود باشه
0
1401/10/20
fatemeh 👨👩👧👦
منم فردا ۳۷ هفته و ۵ روزمه قراره زایمان کنم
0
1401/10/20
fatemeh 👨👩👧👦
مشکلی پیش نمیاد نگران نباش عزیزم
0
1401/10/20
ستاره .
خیالت راحت بچه کامله بروحالشو ببر مارم دعا کن بسلامتی بگذرونیم 😊
0
1401/10/20
ساجده 🤭
میگم پس واکسن تکمیل ریه میزنن چیه ☹️
مغزم درگیرش بود یادم میرفت هی تایپیک بزنم تاالان این تایپیک و دیدم گفتم بزار بپرسم
مغزم درگیرش بود یادم میرفت هی تایپیک بزنم تاالان این تایپیک و دیدم گفتم بزار بپرسم
0
1401/10/20
سوال کننده
میگن ۳۸ هفته تمام خوبه واسه سزارین
0
1401/10/20
سوال کننده
واقعا؟بخاطر مسائل پزشکی این تاریخ رو بهتون داده یا شرایطتون عادی یه؟
0
1401/10/20
سوال کننده
ان شاءالله مرسی از دلگرمیت
1
1401/10/20
سوال کننده
ان شاءالله به سلامتی بگذرونی عزیزم تو هم واسه من و نی نی ام دعا کن
0
1401/10/20
ستاره .
خدا به همرات🙏🌹
0
1401/10/20
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/20
MaMaNe Deniz❤Delana
منم ۳۷ هفته و ۷ روز سزارین شدم طبق ان تی
0
1401/10/20
سوال کننده
بچه تون مشکلی نداشت عزیزم؟
1
1401/10/20
پزشک اوما
سلام جان دلم
در انتهای هفته 37 ریه جنین کامل و شرایط برای زندگی در خارج رحم مهیا است اما همانطور که گل بانو جان گفتند نیاز یا عدم نیاز به دستگاه، بعد تولد مشخص شده و قابل پیش بینی نیست. اصلا نگران نباشید، امیدوارم دلبندتان را به سلامت در آغوش بگیرید 🌸
در انتهای هفته 37 ریه جنین کامل و شرایط برای زندگی در خارج رحم مهیا است اما همانطور که گل بانو جان گفتند نیاز یا عدم نیاز به دستگاه، بعد تولد مشخص شده و قابل پیش بینی نیست. اصلا نگران نباشید، امیدوارم دلبندتان را به سلامت در آغوش بگیرید 🌸
1
1401/10/20
سوال کننده
ممنونم دکتر جان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
1
1401/10/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💜💜💜
1
1401/10/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




