دخترمن خیلی وابسته ب سینم بود غذا اصلا نمیخورد هرکاری میکردم فقط میچسبید به سینم دیوونم کرده بود همش مک میزد ی دوری میزد باز میومد مک میزد منم تصمیم گرفتم از شیر بگیرم البته اسفند دوسالش پر میشه
حالا سینم عین سنگ شده دردناک شده شدیدا دارم میمیرم تروخدا اگه میدونید بگید چیکار کنم آروم بشه...
پرسش (1401/10/20):
قطع شیر دهی و درد وحشتناک سینه❌❌❌❌
501
44
1401/10/20
سوال کننده
0
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
امشب چند شبه ک از شیر گرفتیش؟
0
1401/10/20
atefe k
عزیزم زیره بزار لای دستمال پارچه ای
بزار توی سوتین
چندساعت بعد دردش آروم میشه
بزار توی سوتین
چندساعت بعد دردش آروم میشه
1
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
من امروز ک از شیر گرفتمش شبش هیچی فردا شبش ساعت ۳ نصفه شب ک بچم خواب خواب بود دوتا سینه هامو دادم دهنش خورد خوب ک خالی شد راحت شدم
بعد از همون شب هر دوشب سینه هامو میدوشیدم سه بار تکرار کردم کاملا خشک خشک شد
بعد از همون شب هر دوشب سینه هامو میدوشیدم سه بار تکرار کردم کاملا خشک خشک شد
0
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
البته اینارو مادر بزرگم گفت اینجوری انجام بدم
خیلی بده شیر تو سینه باشه هم خیلی درد داره هم ادم تب و لرز میگیره
خیلی بده شیر تو سینه باشه هم خیلی درد داره هم ادم تب و لرز میگیره
0
1401/10/20
اسما بانو
من قرص خوردم خشک شد
0
1401/10/20
اسما بانو
ولی شما که شیر دادی رو نمیدونم
من فقط یک ماه شیر دادم
ولی دردش وحشتناکه شیر تو سینه میمونه
من فقط یک ماه شیر دادم
ولی دردش وحشتناکه شیر تو سینه میمونه
0
1401/10/20
masomeh kzm
برو حموم زیر دوش اب گرم سینه ها تو ماساژ بده
0
1401/10/20
masomeh kzm
من از شیر گرفتم مردم و زنده شدم فقط دوش ابگرم ارومم میکرد
0
1401/10/20
شادی .
سلام عزیزم من تو بیمارستان دیدم که یه نحوه خاصی باید سینتو ماساژ بدی که شیرش تخلیه شه وگرنه سفت میشه و دردسر میشه
تو نت سرچ کن نحوه ماساژش میاد برات فقط باید خیلی سفت ماساژ بدی اگر کس دیگه بده که بهتره
تو نت سرچ کن نحوه ماساژش میاد برات فقط باید خیلی سفت ماساژ بدی اگر کس دیگه بده که بهتره
0
1401/10/20
سوال کننده
الان ۲۴ ساعت شده ک گرفتم ازشیر
0
1401/10/20
سوال کننده
میترسم بدوشم باز شیر بیاد داخلش
0
1401/10/20
سوال کننده
من کلا شیر خودمو میدادم هر ازگاهیم شیر خشک
0
1401/10/20
سوال کننده
وااای آخه میگن نباید زیر آب گرم ببری سینه رو باز شیر جریان پیدا میکنه
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
من ی هفته درد داشتم فقط مسکن میخوردم تحمل کنم دو روز اول خیلی درد داشت ب مرور کمتر شد و خشک شد اصلا ن دست بزن با حوله گرم ماساژ بده
0
1401/10/20
سوال کننده
منم نصف شب سر درد داشتم بدنم گُر میگرفت
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
با آب گرم اصلا نباید ماساژ داد
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
من ایقدر درد میکرد عین جنازه ی گوشه افتادم اصلا دستمم میخورد نفسم میرفت
0
1401/10/20
سوال کننده
منم الان دقیقا اینجوری هستم
0
1401/10/20
سوال کننده
حالاحوله گرم میکنم میذارم روش
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
مسکن قوی بخور
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
من هر 8 ساعت ی نوافن میخوردم
0
1401/10/20
سوال کننده
عین سنگ شده میترسم آبسه کنه
0
1401/10/20
سوال کننده
حتی راه ک میرم دردم میاد
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
آره دقیقا منم همینجور بودم
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
روز چندمه
0
1401/10/20
FAEZEH 👨👩👧
راستی سوتین ببند دردش کنار مسشه
0
1401/10/20
Mahdis K
نه طوری نمیشه. واسه منم انقد سنگین شده بود و درد میکرد نمیتونستم نماز بخونم، بخابم یا بچه بغل کنم. بعد یه هفته خالی شد. البته من ۱۰ روز مونده بود به موعدم پریود شدم و همینکه شروع شد سینه هام خالی شدن. جالبه برام فقط ۳ روز پریود سبک داشتم. ولی باهمون شیرم خشک شد
0
1401/10/20
Azi 💖 ...
منم از همینمیترسم🤕🤕
0
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
نه نه گرم نزاری بیشتر جریان شیر زیاد میشه تنها راهش دوشیدنه
0
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
بچت تو اوج خواب بده بخوره بعد گذشت ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت بدوش
0
1401/10/20
فرشته🌸 🌸🌸
نمیدونم بازم من اینکارو کردم هم درددم اروم گرفت هم شیرم خشک شد بازم هرجور صلاحته گلم
0
1401/10/20
سوال کننده
اگه بدوشم باز شیر نمیاد داخلش؟
0
1401/10/20
سوال کننده
خب شیر دهی روی هورمون تاثیر داره روی پریود هم تاثیر میذاره
0
1401/10/20
مامان دخملی
عزیزم اول که میتونی بری حمام.فشارش بدی خالی بشه...ولی قرص کابرگولین هست میخوری خشک میشه
0
1401/10/20
mahoor .
شب که خوابیده بده بخوره خالی میشه و تموم
0
1401/10/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
اگر سینه ها خیلی خیلی سنگین شده اند فقط کمی تخلیه کنید اما بعد دیگر اصلا ندوشید و دستکاری نکنید چون هرچه بدوشید تولید شیر بیشتر خواهد شد. برای کاهش التهاب و درد مسکن هایی مانند استامینوفن و مفنامیک اسید و در صورت شدید بودن درو شیاف دیکلوفناک استفاده کنید، روی سینه ها کمپرس سرد قرار دهید. سوتین های محکم و تنگ استفاده کنید. مایعات را کمتر بخورید. یک قاشق چای خوری از مریم گلی را در یک فنجان آب گرم به مدت حدود 15 دقیقه دم کرده و از آن استفاده کنید. برای اینکه خوب نتیجه بگیرید هر 6 ساعت یکبار یک لیوان از این دمنوش را بنوشید (حتما دمنوش را شیرین کنید تا قابل تحمل شود) . برگهای یک کلم سبز را شسته و روی آن ها وردنه بکشید تا رگ برگ های کلم کاملا صاف شوند. سپس برگ را به مدت نیم ساعت زیر سوتین و بر روی سینه قرار دهید. این کار را هر 4 ساعت یک بار تکرار کنید.
اگر در نهایت هیچ کدام از این راهکار ها موثر نبود، به عنوان آخرین راهکار کابرگولین 0.25 میلی گرم هر 12 ساعت مصرف کنید و تا دو روز ادامه دهید. البته به شرط آنکه اصلا به دلبندتان دیگر شیر ندهید و قبل از شروع مصرف حتما موارد ممنوعیت ها و تداخلات دارویی کابرگولین را مطالعه کرده و اگر مشکلی وجود نداشت بعد شروع کنید🌹🌹🌹
اگر سینه ها خیلی خیلی سنگین شده اند فقط کمی تخلیه کنید اما بعد دیگر اصلا ندوشید و دستکاری نکنید چون هرچه بدوشید تولید شیر بیشتر خواهد شد. برای کاهش التهاب و درد مسکن هایی مانند استامینوفن و مفنامیک اسید و در صورت شدید بودن درو شیاف دیکلوفناک استفاده کنید، روی سینه ها کمپرس سرد قرار دهید. سوتین های محکم و تنگ استفاده کنید. مایعات را کمتر بخورید. یک قاشق چای خوری از مریم گلی را در یک فنجان آب گرم به مدت حدود 15 دقیقه دم کرده و از آن استفاده کنید. برای اینکه خوب نتیجه بگیرید هر 6 ساعت یکبار یک لیوان از این دمنوش را بنوشید (حتما دمنوش را شیرین کنید تا قابل تحمل شود) . برگهای یک کلم سبز را شسته و روی آن ها وردنه بکشید تا رگ برگ های کلم کاملا صاف شوند. سپس برگ را به مدت نیم ساعت زیر سوتین و بر روی سینه قرار دهید. این کار را هر 4 ساعت یک بار تکرار کنید.
اگر در نهایت هیچ کدام از این راهکار ها موثر نبود، به عنوان آخرین راهکار کابرگولین 0.25 میلی گرم هر 12 ساعت مصرف کنید و تا دو روز ادامه دهید. البته به شرط آنکه اصلا به دلبندتان دیگر شیر ندهید و قبل از شروع مصرف حتما موارد ممنوعیت ها و تداخلات دارویی کابرگولین را مطالعه کرده و اگر مشکلی وجود نداشت بعد شروع کنید🌹🌹🌹
0
1401/10/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از راهنماییتون
ی سوال دارم توی تداخلات روی قرص نوشته با مسکن مصرف نکنید مشکلی داره من استامینوفن بخورم آخه ب شدت دردناک و مثه سنگ شده
ی سوال دارم توی تداخلات روی قرص نوشته با مسکن مصرف نکنید مشکلی داره من استامینوفن بخورم آخه ب شدت دردناک و مثه سنگ شده
0
1401/10/20
پزشک اوما
جان دلم همزمان نخورید با مصرف چند ساعته مشکلی رخ نمیدهد 🌸🌸
1
1401/10/20
سوال کننده
تشکر از لطفتون
0
1401/10/21
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان دنیز عزیز و دوست داشتنی 🌸💜🌸
0
1401/10/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




