من که از الان درگیرم کم خوابه خودمم خواااااب دوست عین چی زوزه میکشم برا خواب😂
واییی خدا به دادمون برسه منم الان برا خواب هلاکم
یه کوب فقط میخواد سینه رو داشته باشه و بغلم باشه منم که کم نمیذارم همه چی باب میل آقاست اما انصاف نیست بچه خو بگیر بخواب بذار منم کمرم به زمین بچسبه😐
تازه اولشه😀 منکه شیش ماهه همینم.شبا امکان نداره سر ۲ ساعت بیدار نشه شیر نخاد.دلم خوش بود بیفته به غذا شبا دیگه میخابه ولی متاسفانه هم غذا رو می خوره هم باز پا میشه شیرشم تا ته می خوره. تازه شیرخشکی ام هست و معمولا شیرخشگ سنگین تره نباید بلند بشه
وای این روند دیگه واویلاست ما به بچه هامون امیدوار شدیم😀
شاید رفلاکس داره، منم اولاش مدام سینه میدادم من سینه ب سینه میکردم بچه فقط آب شیر رو میخورد سیر نمیشد دگ اول ی سینه رو دادم شل و ول ک میشه اون یکی رو میدم، بعد سعی کن مثلا 10 دقیقه یا بیس دقیقه ک مک زد بلندش دگ بش شیر نده تا 1 ساعت و نیم، اینطوری ک همش میخوره هی محتویات معدش برمیگرده اذیت میشه دوباره میخاد یخوره
وای منم نابودم ناااااااااااااابووووووووود

نگا اینو از نت گرفتم برای بچه های رفلاکس
سلام مامان جان
در ویزیت یک ماهگی از نظر رفلاکس چک شده ؟به متخصص اطفال مراجعه کردید ؟
نخیر نبردمش خانم دکتر حتما باید ببرمش ؟
بله جانم جزو ویزیت های ضروری است و اصولا باید5در فواصل منظم چک شود جهت ارزیابی روند وزنگیری و سلامت دلبندتان و خصوصا علت شرایط فعلی به متخصص اطفال مراجعه کنید تا از نظر عللی همچون رفلاکس چک شود 🌸🌸