سلام دکتر جان وقتتون بخیر
من حدود ۱۰ روزپیش تیتر بتا دادم و عددش ۸.۳۳ بود که بنا به رنج آزمایشگاه که ۱۳ بود مشکوک حساب شد ۴۸ ساعت بعد تکرار کردم و عددش شد ۱۳.۸۷
اما بعد دو روز بدون دلیل خونریزیم شروع شد و امروز روز ۶ که خونریزی شدید دارم در ضمن امروز برای اطمینان آزمایش بتا دادم و منفی بود
دکتر جان من بر طبق آخرین سنوی که انجام دادم
ن کیست دارم ن فیبرم ن اندرومتیوز
۱_علت این خونریزی شدید چی میتونه باشه ؟
۲_چطور میتونم خونریزی متوقف کنم ؟
پرسش (1401/10/19):
خونریزی شدید بعد افت بتا
946
68
1401/10/19
سوال کننده
0
1401/10/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون فاطمه جانم
وقتتون بخیر 🌷
احتمالا دچار بارداری شیمیایی شده بودید که با سقط زودهنگام خاتمه مییابد، یک سونوگرافی جهت تعیین شرایط و ارزیابی ضخامت اندومتر انجام دهید تا در مورد اقدامات مورد نیاز بتوان تصمیم مناسبی گرفت
وقتتون بخیر 🌷
احتمالا دچار بارداری شیمیایی شده بودید که با سقط زودهنگام خاتمه مییابد، یک سونوگرافی جهت تعیین شرایط و ارزیابی ضخامت اندومتر انجام دهید تا در مورد اقدامات مورد نیاز بتوان تصمیم مناسبی گرفت
0
1401/10/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگویتون دکتر جان
الان برای کم شدن میزان خونریزی چه دارو میتونم استفاده کنم؟
الان برای کم شدن میزان خونریزی چه دارو میتونم استفاده کنم؟
0
1401/10/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم اول باید سونوگرافی بدهید اگر ضخامت اندومتر بالا باشد دارویی نباید مصرف کرد جانم تا خونریزی به کاهش ضخامت کمک کند
1
1401/10/20
سوال کننده
ممنون دکتر جان
1
1401/10/20
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌸💜🌸
1
1401/10/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|144
1
1401/10/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/21
پزشک اوما
❤️❤️❤️
0
1401/10/26
سوال کننده
سلام دکتر جان من دو روز پیش سنو گرافی انجام دادم و همه چیز طبیعیی بود اما همچنان خونریزی دارم
0
1401/10/26
سوال کننده

این سنو روز شنبه
0
1401/10/26
سوال کننده
چیکار کنم که خونریزی کم بشه؟
0
1401/10/26
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
از شدت خونریزی کم نشده؟
از شدت خونریزی کم نشده؟
0
1401/10/26
سوال کننده
کم میشود اما دوباره شدید میشه مث روز اول پریودی نیست اما مداوم است
0
1401/10/26
سوال کننده
و اینکه امروز روز ۱۳ که خونریزیم ادامه داره
0
1401/10/26
پزشک اوما
جان دلم بتا را فردا در همان آزمایشگاه قبلی به شیوه تیتر تکرار کنید و از امشب آهن روزی یک عدد بخورید ، مفنامیک اسید هر 6 ساعت نیز دو عدد مصرف کنید و شرایط را گزارش دهید
0
1401/10/26
سوال کننده
ممنون دکتر جان .
فقط اگه بتا بالا بود باید چ اقدامی انجام بدم؟
فقط اگه بتا بالا بود باید چ اقدامی انجام بدم؟
0
1401/10/26
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، بستگی دارد عدد چند باشد حتما در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید
1
1401/10/27
سوال کننده
حتما دکتر جان
1
1401/10/27
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم
1
1401/10/27
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/10/27
پزشک اوما
🌹❤️🌹
0
1401/10/27
سوال کننده

دکتر جان این تیتر بتا امروز که نسبت به ۱۵ روز پیش مقداری بالا رفته
0
1401/10/27
سوال کننده

این سنو شکمی امروز که رحم مقداری نسبت به دو روز پیش بزرگ تر شده
0
1401/10/27
سوال کننده

این بتا هم روز ۵ خونریزی در یا آزمایشگاه دیگه انجامشده
0
1401/10/27
سوال کننده
یعنی روز ۱۷ دی ماه
0
1401/10/27
پزشک اوما
جان دلم سلام
فردا در این آزمایشگاه بتا را تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید
فردا در این آزمایشگاه بتا را تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید
0
1401/11/05
سوال کننده
سلام دکتر جان در این آزمایشگاه تکرار نکردم اما در آزمایشگاهدقبلی به صورت سریالی آزمایش دادم و نتیجه به این صورت شده👇
0
1401/11/05
سوال کننده

آخرین آزمایش دیشب انجام دادم
0
1401/11/05
سوال کننده
و به متخصص زنان مراجعه کردم که ازمتست پاپ اسمر گرفته و دارو های زیر برام تجویز کرده
0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده
و البته بهم گفته که نتیجه آزمایش بتا بخاطر آمپول آزاد سازیه اما من آمپول نزدیک دوماه پیش تزریق کردم و در کل یدونه بوده
چطور بعد یه منفی و اینهمه خونریزی میتونه اثرش باقی بمونه
چطور بعد یه منفی و اینهمه خونریزی میتونه اثرش باقی بمونه
0
1401/11/05
سوال کننده
البته ایشون سنوی برام انجام ندادم و برپای سنوهای قبلی این دوارها تجویز کردن
اینکه من دو عدد از قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم میخواستم بدونم عوارضی نداره؟؟
اینکه من دو عدد از قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم میخواستم بدونم عوارضی نداره؟؟
0
1401/11/05
سوال کننده
هنوز جواب آزمایش آماده نشده
0
1401/11/05
سوال کننده
عذرخواهی میکنم به طور دقیق ۴۳ روز پیش یک عدد امپول آزاد سازی تزریق کردم
0
1401/11/05
پزشک اوما
سلام جان دلم
الان همچنان خونریزی دارید ؟
الان همچنان خونریزی دارید ؟
0
1401/11/05
سوال کننده
سلام دکتر جان بله همچنان خونریزی دارم
0
1401/11/05
سوال کننده
الان چیکار میتونم انجام بدم
0
1401/11/05
پزشک اوما
عزیزم پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود لطفا هر بار در تاپیک پشتیبانی طرح نکنید
0
1401/11/05
پزشک اوما
شدت خونریزی کم نشده ؟
0
1401/11/05
سوال کننده
چشم عذر خواهی میکنم
0
1401/11/05
سوال کننده
نه کمنشده است و به همون روال سابق ادامه دارد
1
1401/11/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و فدای سرتان 🌹
کمی این تغییرات بتا جای تعجب دارد، داروها را فعلا شروع کنید اما در همان آزمایشگاه آخر که بتا منفی بوده یکبار دیگر تکرار کنید
کمی این تغییرات بتا جای تعجب دارد، داروها را فعلا شروع کنید اما در همان آزمایشگاه آخر که بتا منفی بوده یکبار دیگر تکرار کنید
0
1401/11/05
سوال کننده
منم از همین بتا متعجبم خوردن این داروها ضرری ندارد؟؟امکان داره که با این بتا مشکلی در بدنم وجود داشته باشه؟
0
1401/11/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/11/05
پزشک اوما
ضرری ندارد جانم اما حتما آزمایش در آزمایشگاه آخر تکرار شود، سونوگرافی واژینال هم تکرار کنید
1
1401/11/05
سوال کننده
حتما دکتر جان متشکرم از پاسخگویتون ❤❤❤
1
1401/11/05
پزشک اوما
خواهش میکنم فاطمه بانو جانم💙💗💙
1
1401/11/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/11/05
سوال کننده
❤❤❤❤❤❤
1
1401/11/06
پزشک اوما
❤️💜❤️💜❤️💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خونریزی شدید روزچهارم پریودی همراه با لخته خون
- عکس رنگی رحم همراه با خونریزی شدید
- پریود سنگین دوماه بعد از سقط
- خونریزی شدید زمان پریودی
- خونریزی بعد از تزریق امپول سه ماهه جلوگیری
- سقط جنین کردم وبعدازیه هفته پریودشدم الان 9روزه دردوخونریزی شدیددارم طبیعی؟
- خونریزی شدید درهفته ۱۲
- دکتر لطفا بیاین خیلی مهمه
- موعد پریودی،افتادم به خونریزی
- پریودی نامنظم و خونریزی شدید




