سلام خسته نباشین من۳ماه اقدام به بارداری کردم ولی بی فایده بوده دیروز رفتم سونو گرافی گفت کیست تخمدان دارم برام قرص ال دی تجویز کردن چندماه مصرف کنم؟بعد کی دوباره اقدام کنم؟استرس گرفتم؟
0
1401/10/18
سوال کننده

0
1401/10/18
سوال کننده
تازه وارد اوما شدم
1
1401/10/18
سلین حسینی
سلام عزیزم این ماه اقدام کردی؟
دیروز نوشته مایع آزاد نشون دهنده این بوده تخمک آزاد کردی
این کیست هم فکر نکنم چیزی باشه
یکی از فولیکول ها که سایزشون بالای ۲۸ میره و آزاد نمیشه کیست میشه که با ال دی یا پریود بعدی دفع میشه
دیروز نوشته مایع آزاد نشون دهنده این بوده تخمک آزاد کردی
این کیست هم فکر نکنم چیزی باشه
یکی از فولیکول ها که سایزشون بالای ۲۸ میره و آزاد نمیشه کیست میشه که با ال دی یا پریود بعدی دفع میشه
0
1401/10/18
سوال کننده
سلام بله اقدام داشتم این ماه ولی دوره تخمک گذاری رد شده بود
0
1401/10/18
سوال کننده
من کلا تو تاریخ تخمک گذاری یکم گیج میشم
0
1401/10/18
سوال کننده
میشه برام توضیح بدین بعد قرص ال دی که پریود میشم چند وقت بعد اقدام کنم
0
1401/10/18
سوال کننده
یعنی به خاطر کیست بارداری رخ نمیده
0
1401/10/18
سلین حسینی
چطور رد شده
شما دیروز سونو دادی
هنوزم نوشته مختصر مایع آزاد یعنی نهایت یک یا دو روز قبلش تخمک آزاد کردی
شما دیروز سونو دادی
هنوزم نوشته مختصر مایع آزاد یعنی نهایت یک یا دو روز قبلش تخمک آزاد کردی
0
1401/10/18
سلین حسینی
شما بعد قرص اقدام کن اون کیست برطرف شده
0
1401/10/18
سوال کننده
من فکرکردم دوره تخمک گذاری رد شده بود؟یه هفته پیش اقدام داشتم
0
1401/10/18
سوال کننده
تواین سونو گرافی تنبلی هم مشخص میشه
0
1401/10/18
سوال کننده
خیلی ممنونم که راهنمایم کردین
0
1401/10/18
سوال کننده
stk: |~|12|~|192
0
1401/10/18
مریم بانو
سلام منم چندسال قبل کیست هموراژیک داشتم ب تجویز دکتر زنانم چندماه از قرص ال دی استفاده کردم بعد خودبخود پریودم مرتب شد و سونوگرافی رفتم گفت برطرف شده و خوب شدم ، بعدش همون تخمدان دوباره بعد چند سال کیست داشت کیست درمویید تو سونوگرافیم زده بود ،درست و غلطش نمیدونم چون هم دکترم تعجب کرد هم خودم چون تو اینترنت خونده بودم که درمویید از زمان جنینی هست برام عجیب بود که تا اون روز ندیده بودنش بعد یهو دیده شده !خلاصه هرچی که بود ب باردار شدنم ربطی نداشت ،خداروشکر باردار شدم و بعدشم کوچیک شد دکترم گفت خیلی خیلی کوچیک شده در صورتیکه تو نت زده درمویید بجز جراحی راهی نداره و کوچیک نمیشه.
شمام نگران نباش برای شما که هموراژیکه ،مشکلی نیست راحت حل میشه و از بین میره.خیالت راحت ب راحتی ان شالله ب زودی باردار هم میشی ⚘⚘⚘
شمام نگران نباش برای شما که هموراژیکه ،مشکلی نیست راحت حل میشه و از بین میره.خیالت راحت ب راحتی ان شالله ب زودی باردار هم میشی ⚘⚘⚘
0
1401/10/19
so محمدی
سلام منم همین مشکل رو دارم عزیزم .ولی واسه من نوعش شکلاتیه دکتر گفت از بین نمیره و فقط با زایمان از بین میره
هنوز اقدامم
هنوز اقدامم
0
1401/10/19
سوال کننده
ممنون بابت دلگرمیت💐💐
0
1401/10/19
سوال کننده
انشالله شماهم به زودی صاحب فرزند میشی
0
1401/10/19
سوال کننده
انشالله که همشه سالم وسلامت باشین
0
1401/10/19
سوال کننده
دارو برای بارداری مصرف میکنین
0
1401/10/19
سوال کننده
هنوز وقت برای بارداری دارین انشالله تواین ماه خبر بارداریتونو بدین
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
سلام عزیزم منم تخمدانم چپم یه کیست ۴۳ میلی داره
دکتر بهم قرص جلوگیری داده گفت دو دوره مصرف کنم بعد اقدام کنم برای بارداری
دکتر بهم قرص جلوگیری داده گفت دو دوره مصرف کنم بعد اقدام کنم برای بارداری
0
1401/10/19
so محمدی
ممنونم عزیزم همچنين
1
1401/10/19
so محمدی
فدات شمام همینطور
1
1401/10/19
so محمدی
سلام خیلی کوچیکه فوری رفع میشه
1
1401/10/19
سوال کننده
انشالله به زودی باردار بشید
0
1401/10/19
سوال کننده
💐💐💐💐
0
1401/10/19
سوال کننده
یعنی منم دودوره مصرف کنم شما ازکدوم مارک ال دی میخوری
0
1401/10/19
سوال کننده
من الان دوروزه دارم مصرف میکنم تهوع گرفتم
0
1401/10/19
سوال کننده

0
1401/10/19
سوال کننده
این مارک برای من
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
من سیپروترون میخورم ولی خب لک بینی دارم
با دکترم تماس گرفتم گفت دوره بعدی رو مارولین بخورم
با دکترم تماس گرفتم گفت دوره بعدی رو مارولین بخورم
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
شاید بهت نمیسازه
با دکترت صحبت کن و عوضش کن
با دکترت صحبت کن و عوضش کن
0
1401/10/19
سوال کننده
کلا،قرص ال دی بهم نمیوفته مجبورم تحمل کنم
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
منم
امروز لک بینیم تبدیل به خونریزی شد
نمیدونم ادامه بدم یا نه
امروز لک بینیم تبدیل به خونریزی شد
نمیدونم ادامه بدم یا نه
0
1401/10/19
سوال کننده
چندوقت میخوری
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
سلام عزیزم برای کیست آنغوزه خیلی خوبه زود کیست رواب میکنه
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
واگه تنبلی داری تخم هویج عالیه فولیکول خوب میسازه
0
1401/10/19
سوال کننده
سلام ممنون ولی چی هست
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
از عطازی بپرسی بهت میده
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
بوی گاز میده اگه نتونی بخوری بریز توکپسول و بخور
0
1401/10/19
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
صبح ناشتا باید بخوری
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
من خودم کیست بزرگ داشتم باانغوزه برطرف شد
0
1401/10/19
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/10/19
سوال کننده
چه چیزی باعث کیست میشه
0
1401/10/19
سوال کننده
من که نه قند وشکر مصرف میکنم،نه غدای فست فود نوشابه هم نمیخورم
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
سردی رحم
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
و رطوبت لباس زیر
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
غذای سردی و هله هوله
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
ترشی
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
اولین دوره ست
امروز ۱۷مین روزه
امروز ۱۷مین روزه
0
1401/10/19
سوال کننده
یعنی باید شکمم باروغن ماساژ بدم
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
اره با روغن سیاه دانه خیلی عالیه
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
عفونت هم خودش باعث کیسته
0
1401/10/19
سوال کننده
به من گفت یکماه قرص بخور بعد چند روز پریود میشی
0
1401/10/19
سوال کننده
عفونت ندارم،ولی سردی رحم هست
0
1401/10/19
سوال کننده
ازامشب شروع میکنم ماساژ درمانی
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
آره قرص هاش ۲۱ هست ولی من ۱۶ تا خوردم خونریزی دارم
0
1401/10/19
سوال کننده
الان باید قرص تموم کنی؟
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
منم این کار رو میکنم البته نه مداوم و منظم
هفته ای دو یا سه بار
هفته ای دو یا سه بار
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
والا نمیدونم
از دکتر اوما پرسیدم هنوز ج ندادن
از دکتر اوما پرسیدم هنوز ج ندادن
0
1401/10/19
سوال کننده
دوست من همیشه باروغن ماساژ میداد الان باردار ۴ماهش
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
خب زیر شکمتو کمرت بمال و اگه بتونی عسل و سیاه دونه هم بخوری اونم برای کیس عالیه
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
اره خیلی خوبه رحم گرم میشه
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
من تو مجردیم کیست داشتم سیاه دونه میخوردم اوکی شدم
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
هم آنغوزه رو امتحان کردم هم سیاه دونه دوتاش جواب داد
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
الان خداروشکر خیلی وقته کیستی ندارم
0
1401/10/19
سوال کننده
از امروز شروع میکنم
0
1401/10/19
سوال کننده
انشالله همه برای بارداری تواین ماه ها جواب بگیرن
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
انشالله خیره و زود مامان بشی
0
1401/10/19
سوال کننده
اتفاقا تازه ازاردبیل برامون عسل اوردن
0
1401/10/19
سوال کننده
همچین شما عریزم
0
1401/10/19
زهرا ♡♡♡
انشاالله عید امسال همه اقدامی های اوما یه نی نی سالم و سلامت تو دلشون باشه🙏🏻❤️
0
1401/10/19
سوال کننده
انشالله
0
1401/10/19
سوال کننده
🙏🙏🙏
0
1401/10/19
سوال کننده
شماباچه فیلتری وصل میشد
0
1401/10/19
فاطیما احمدی

برامن این
0
1401/10/19
سوال کننده
من اینو داشتم ساعتی بود زمانش تموم شد دیگه وصل نشد
0
1401/10/19
فاطیما احمدی

اون دوتای پایینی هم هستن
0
1401/10/19
سوال کننده
آره منم اونfastدارم ولی نمیدونم چرا وصل نمیشه کدوم سرور انتخاب میکنید؟
0
1401/10/19
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
زنده باشید و به جمع ما خوش آمدید گل من ❤️
پریودها منظم هستند ؟ الان چند روز تا موعدتان مانده است ؟
زنده باشید و به جمع ما خوش آمدید گل من ❤️
پریودها منظم هستند ؟ الان چند روز تا موعدتان مانده است ؟
0
1401/10/19
پزشک اوما
چه کسی ال دی را تجویز کرد؟ متخصص زنان؟
0
1401/10/19
فاطیما احمدی
من اولاش وصل میشد الان دیگه بالانمیاره
0
1401/10/19
سوال کننده
سلام خیلی ممنونم،از وقتی اقدام کردم پریودم چند روز عقب افتاده
۳۰آبان پریود شدم دیگه نشدم تست دادم منفی بود سونوگرافی رفتم گفتن کیست دارم همون جا بهم گفت باقرص ال دی برطرف میشه
۳۰آبان پریود شدم دیگه نشدم تست دادم منفی بود سونوگرافی رفتم گفتن کیست دارم همون جا بهم گفت باقرص ال دی برطرف میشه
0
1401/10/19
سوال کننده
دکتر سونوگرافی بهم گفت ال دی مصرف کنم منم دیگه پیش دکتر زنان نرفتم اگه نیاز هست برم الان دوشب ازمصرف ال دی میگذره
0
1401/10/19
پزشک اوما
عزیزم دکتر سونوگرافی اصلا صلاحیت و اجازه تجویز دارو ندارد، کی تست خون جهن رد بارداری انجام شده؟
0
1401/10/19
سوال کننده
چهارشنبه هفته پیش
0
1401/10/19
سوال کننده
دوبار آزمایش دادم یکیش مشکوک بود،دوباره چند روز بعد دادم
0
1401/10/19
سوال کننده

این اولیش
0
1401/10/19
سوال کننده

اینم دومیشه
0
1401/10/19
پزشک اوما
خب شما دقبفا در وسط سیکل هستید جانم و این کیستی که دیده شده مشخص نیست آیا واقعا کیست است یا بقایای تخمک گذاری است اصلا چرا باید در این شرایط ال دی بخورید ، در حالی که با اقدام ممکن بود باردار شوید، الان من چه بگویم وقتی ال دی را شروع کردید ، واقعا نظری ندارم ادامه دهید اما دو هفته دیگر تست تیتر بتا انجام شود از اینکه باردار نیستید مطمئن شویم و اگر باردار نبودید بعد اتمام درمان سونوگرافی را تکرار کنید تا بعد روال اقدامات مورد نیاز مشخص شود بعد این هم مبنای کارتان را حرف سونولوژیست قرار ندهید، هر کسی را بهر کاری ساخته اند جانم
0
1401/10/19
سوال کننده
دوشب خوردم قرص یعنی احتمال بارداری بوده
0
1401/10/19
سوال کننده
بله شما درست میگید
0
1401/10/19
سوال کننده
اگه باردار باشم بامصرف قرص مشکلی پیش نمیاد
0
1401/10/19
سوال کننده
استرس گرفتم
0
1401/10/19
پزشک اوما
اگر باردار شده باشید انشالله مشکلی رخ نمیدهد اما اصولا دلیلی برای مصرف قرص در طی بارداری وجود ندارد، الان میتوانیم ریسک کنیم و درمان را قطع کنیم اگر باردار نباشید ممکن است تاریخ سیکلتان تغییر کرده و زودتر یا دیرتر پریود شوید، اگر هم باردار شده باشید قطع ال دی بل نفع شما است همه چیز پنجاه پنجاه هست و من نمیتوانم بگویم قطعا باردار هستید ولی میتوانم به جدیت و قطعیت بگویم شروع مصرف ال دی در این زمان از سیکل کار منطقی نبوده است
1
1401/10/20
سوال کننده
بله دکتر عزیز خیلی ممنونم برای وقتی که گذاشتید 💐توکل به خدا
1
1401/10/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من الهی که زنده باشید 🌷🌷
1
1401/10/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/10/20
سوال کننده
💐💐💐💐
0
1401/10/20
پزشک اوما
💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1242

