با سلام خدمت پزشک اوما و خانمهای عزیز سیکل من ۲۶روزه هست و طبق اوما روز ۱۲روز تخمک گذاری هست و پنج شنبه هست و سونوگرافی که مورد تایید باشه توشهرمون تعطیله میشه روز چهارشنبه که روز ۱۱سیکلم هست انجام بدم ماه قبل از روز ۹درد تخمدان داشتم به نظرتون سونو رو روز ۱۰یا ۱۱بدم خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



541
1401/10/18


