سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز...سوالم اینه که آیا قطره نیستاتین باعث تهوع و استفراغ میشه!؟اخه چند روزه به پسرم میدم همش داره بالا میاره روزی ده بار ..میخوام بدونم بنطرتون از عوارض نیستاتین؟؟یا مشکل دیگه ای هست...شما تجربه ای ندارید ؟؟اخه قبلاً بالا می آورد ولی نه با این شدت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



261
1401/10/18



