سلام حالتون خوبه؟
ببخشید ولی من نه میتونم بخابم نه اروم بشینم تا فردا
من فردا نوبت مراقبتمه پیش پزشکم دو هفته پیشم سونو انومالی بودم ک همه چیز خوب بود خداروشکر جفتمم قدامیه
تا پریشبم تکونای بچمو کمو بیش حس میکردم
پریشب همسرم سرشو گذاشت رو شکمم و گویا خوابش، برد در حد دو دیقه منم خواب بودم متوجه نشدم
بعدش من خواب دیدم بچم مرده و از خواب پریدم
از همون موقع دیگ تکونای بچمو حس نمیکنم
ینی اصلا مثل چند روز گذشته حس نکردم
دارم دیونه میشم نه درد دارم ن خون ریزی
میترسم سقط فراموش شده اس چیه اسم این کوفتی
اون برام پیش اومده باشه
توروخدا من چیکار کنم راهمم ب دکترم دوره نمیتونم نوبتمو جا ب جا کنم
پرسش (1401/10/18):
حس نکردن جنین در بیست هفته
560
62
1401/10/18
سوال کننده
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
بهداشت دور برت نیست؟ اونا دستگاه معمولی دارند برای شنیدن صدای قلب
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
یکچیزشیرین بخور دراز بکش
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
زنگ بزن ب دکترت امروز برو
0
1401/10/18
سوال کننده
برم بهداشت بگم چی
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
بگو تکوناش حس نمیکنمصدای قلبش میخوام بشنوم.
0
1401/10/18
سوال کننده
برام انجام میدن سریع؟
0
1401/10/18
سوال کننده
چ مدارکی ببرم
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
برداری اولم بهداشت جلو خونم بود یکم اینطوری میشدم میرفتم اونجا سریع
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
کلا بهداشتی نشدی؟
0
1401/10/18
سوال کننده
نه من فقط پیش دکتر خودم میرم
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
اره یک دستگاه کوچیک و معمولی ک میشه شنید و کمکت میکنن
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
برو ک استرسمنداشته باشی
0
1401/10/18
سوال کننده
برام دعا کنین بچم چیزیش نشه
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
وگرنه سالم سالمه.پیش میاد
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
خبرش بده
0
1401/10/18
S H
سلام عزیزم اگ دستگاهشون خوبه برو اگه قدیمیه بهتره نری
چون من رفتم اصلا نتونست صدا قلبشو پیدا کنه استرس گرفتم
چون من رفتم اصلا نتونست صدا قلبشو پیدا کنه استرس گرفتم
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
سن جنین خوبه میشه شنید
اگه هفته های پایین باشن نه
اگه هفته های پایین باشن نه
0
1401/10/18
S H
من چند روز پیش رفتم نتونست
0
1401/10/18
سوال کننده
گمون نکنم قدیمی باشه ینی دیگ اگ دیدم پیدا نکرد برم بیمارستان
0
1401/10/18
سوال کننده
یا برم ی بهداشت دیگ پیدا کنم
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
اره خوبه
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
پاشو برو
0
1401/10/18
سوال کننده
ب مامانم گفتم نیم ساعت دیگ میرسه پیشم
0
1401/10/18
. .
بیمارستان برو
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
بیمارستانم بری خوبه.بهداشت خلوته
0
1401/10/18
S H
عزیزم تکوناش چطوری بود چون منم قدامیم دکتر گفت تا ۲۴هفته دیر نمیشه
تکونام از ۲۸هفته مهمه
تکونام از ۲۸هفته مهمه
0
1401/10/18
. .
قسمت زایشگاه بگو صدا قلبش و بزارین
0
1401/10/18
سوال کننده
من حس میکردم لگد میزد
0
1401/10/18
. .
ولی تکونا از ۲۸ هفته مهمه و باید مواظب بلشی
0
1401/10/18
سوال کننده
میترسم سر همسرم کار داده باشه دستم
0
1401/10/18
سوال کننده
خفه شده باشه
0
1401/10/18
. .
اره حس میشن ولی مهم نیستن ،ولی برو بیمارستان قسمت زایشگاه بگو میخوام برام قلبش و چک کنید
0
1401/10/18
S H
فک نمیکنم انقد سنگین نیست
منکه الان ب سمت شکم میخابم
منکه الان ب سمت شکم میخابم
0
1401/10/18
. .
ن بابا اون بچه تو ی کیسه
0
1401/10/18
S H
استرس نداشته باش
0
1401/10/18
سوال کننده
اومدم بهداشت تو نوبت
0
1401/10/18
🤍ننه آرتمیس 🤍
نترس عزیزم چون جفتت قدامیه الان زوده ک اونجور حرکاتشو بفهمی. الانم تکون میخوره ولی متوجه نمیشی. کار خوبی کردی رفتی بهداشت صدای قلبشو ک گوش بدی خیالت راحت میشه
0
1401/10/18
🤍ننه آرتمیس 🤍
در حد چند دقیقه براش اتفاقی نمیفته. اون تو کیسه آبه ازش محافظت میشه. نترس
0
1401/10/18
مامان رها ♥️
عزیزم خبرشو به ماهم بدع
0
1401/10/18
haniye ♡
ان شالله هیچ مشکلی نیس عزیز دلم برات ایت الکرسی میخونم خبرشو بده
0
1401/10/18
سوال کننده
سلام
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنونم از همتون با این قلبای پاکتون
0
1401/10/18
سوال کننده
خدا بچه هاتونو براتون نگه داره صحیحو سالم
0
1401/10/18
مامان بچه ❤
سلام خوب بود همه چی؟
0
1401/10/18
سوال کننده
من رفتم دستگاهشون کمی ضعیف بود اما صدای قلبشو شنیدم
نرمال میزد
نرمال میزد
4
1401/10/18
سوال کننده
مادرم دیگ... دسته خودم نیست
دیروز تا همین الان من اروم نبودم لحظه ایی
الان بهترم خداروشکر
دیروز تا همین الان من اروم نبودم لحظه ایی
الان بهترم خداروشکر
1
1401/10/18
سوال کننده
از همتون ممنونم امیدوارم دعای خیرتون باهام باشه همیشه
0
1401/10/18
مامان بچه ❤
خداروشکر
ببین من خیییلی میبینم تو این هفته ها یهو هیچی حس نمیکنن .. خودم از ۱۹ هفته تا ۲۰ حس نکردم.. ب دکتر گفتم گفت طبیعی
جفتتم ک قدامی.. اگه بازم پیش اومد اصلا این استرسو راه نده به خودت استرس کار دستت میده
ببین من خیییلی میبینم تو این هفته ها یهو هیچی حس نمیکنن .. خودم از ۱۹ هفته تا ۲۰ حس نکردم.. ب دکتر گفتم گفت طبیعی
جفتتم ک قدامی.. اگه بازم پیش اومد اصلا این استرسو راه نده به خودت استرس کار دستت میده
0
1401/10/18
. .
منم مثل تو بودم همش بیمارستان بودم در حال چک کردن قلبص
0
1401/10/18
مامان بچه ❤
انشالله از ۲۲ ۲۳ تو قدامیا میگن واضح تر حس میشه
0
1401/10/18
S H
خداروشکر
عزیزم تو ما قدامی ها از هفته بیست و سه و چار یکم میشه دقیق گفت ک حس میشه تا اون موقه اصلا ب حرکاتش فکر نکن
عزیزم تو ما قدامی ها از هفته بیست و سه و چار یکم میشه دقیق گفت ک حس میشه تا اون موقه اصلا ب حرکاتش فکر نکن
0
1401/10/18
شهزاد مامان سه دسته گل
نگران نباش جنین ها بیشتر وقتها خواب هستن
من هم خیلی وقتا با اینکه چیز شیرین میخورم حس نمیکنم
من هنوز نمونهای آنچنانی احساس نکردم در حد سوزش در یه قسمت شکم یا سفت شدن هست که اون رو هم خیلی وقتا حس نمیکنم
راستی چون جفت قدامیه تکونها رو دیر متوجه میشی
برو مرکز بهداشت بگو برات صدای قلب رو چک کنن تا خیالت راحت بشه
من هم خیلی وقتا با اینکه چیز شیرین میخورم حس نمیکنم
من هنوز نمونهای آنچنانی احساس نکردم در حد سوزش در یه قسمت شکم یا سفت شدن هست که اون رو هم خیلی وقتا حس نمیکنم
راستی چون جفت قدامیه تکونها رو دیر متوجه میشی
برو مرکز بهداشت بگو برات صدای قلب رو چک کنن تا خیالت راحت بشه
0
1401/10/18
شهزاد مامان سه دسته گل
**تکونهای**
0
1401/10/18
سوال کننده
وای من شکمم ک سفت میشه میترسم
0
1401/10/18
سوال کننده
خطرناک نیست؟
0
1401/10/18
زهرا رادمنش
خداروشکر
0
1401/10/18
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید 🌸
عزیزدلم با گذاشتن سر روی شکم مشکلی برای جنین رخ نمیدهد، و باتوجه به سن بارداری کاملا طبیعی است که گاهی حرکات جنین ضعیف تر احساس شوند حالا که قلب هم شنیده شده دیگر اصلا مشکلی نیست نترسید ❤️
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید 🌸
عزیزدلم با گذاشتن سر روی شکم مشکلی برای جنین رخ نمیدهد، و باتوجه به سن بارداری کاملا طبیعی است که گاهی حرکات جنین ضعیف تر احساس شوند حالا که قلب هم شنیده شده دیگر اصلا مشکلی نیست نترسید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




