شیاف براش برداشتم اما بازم بشدت تب داره سه روز هست چیکار کنم؟ ۱ سال و دو هفته اشه؟
پرسش (1401/10/18):
سلام دوستان بعد مدتها برگشتم...چند روش درست و سریع پایین آوردن تب روبگین؟
603
57
1401/10/18
سوال کننده
1
1401/10/18
فاطمه @@@
اگه توی این ۳روز شیاف زدی و بهتر نشد حتما باید بری دکتر
0
1401/10/18
فاطمه @@@
پاشویه و دادن آب سیب
0
1401/10/18
سوال کننده
تو تمام مدتی که مریض بوده ۵ بار بردمش بهترین دکترای شهر
0
1401/10/18
فاطمه @@@
خب یکیشون نگفت آزمایش بدین؟
0
1401/10/18
سوال کننده
منتها به خوردن دارو مقاومت نشون میده با بدبختی باید قاطی شیرش کنم
0
1401/10/18
فاطمه @@@
ای بابا....
ممکنه اینجور تاثیر دارو کم بشه
ممکنه اینجور تاثیر دارو کم بشه
0
1401/10/18
سوال کننده
دوهفته پیش یه حالت سرما خوردگی مانند گرفت خوب شد سه روز پیش بازم ادامه پیدا کرد دیشب دکترش گفت شده برونشیت
0
1401/10/18
سوال کننده
اصن خواب نداشتم این مدت تمام و کمال بالا سر نشستم تبش بالا نره
1
1401/10/18
فاطمه @@@
من امتحان نکردم ولی میگن گذاشتن پیاز حلقه شده کف پا. یا پوشیدن جوراب آغشته به سرکه طبیعی .
اینا دستورات طب سنتی هست
اینا دستورات طب سنتی هست
0
1401/10/18
سوال کننده
امتحان میکنم اینارم اما اگه بنظرتون راه حل سریعتری هم بود بگین ممنونم
0
1401/10/18
مهربان ف
پروفن دادی؟تب بچه های من فقط با پروفن پایین میاد
0
1401/10/18
سوال کننده
پروفن چند باشه شربت یا قرص؟
0
1401/10/18
helen jon 🌹🌹
اگه سرفه نداره چیزای خنک بده،دوغ بهش بده،شربت آب وشکردرست کن آب خنک باشه بهش بده،خیاررنده کن آبشوبده بخوره،اگه سیب داری خونه بگردهرکدوم که رنگش سبزه رنده کن بده بخوره،اگه سبزهم نبود همون سیب روبده،سوره توحیدخوبه بخوبی
0
1401/10/18
helen jon 🌹🌹
من بچه هام هروقت تب میکنن این دعاروبراشون میخونم تبشون میشکنه عکسشومیذارم دستورعملش روبخون دوست داشتی انجام بده
0
1401/10/18
مهربان ف
شربت گلم.از داروخانه بپرس مقدارشو متناسب با سن بچت.بهش بده آب روی آتیشه
1
1401/10/18
helen jon 🌹🌹

بیاعزیزم اینم عکسش
1
1401/10/18
مهربان ف
عزیزم بیشتر اوقات تب از عفونت هست که قطع نمیشه باید چرک خشک کن بدی.گوش گلو سینه
یجاش عفونت داره که تب قطع نمیشه.اگر دکتر براش چرک خشک کن داده سر وقت هرجور مونده بهش بده .اگرم نداده دوباره ببر یه چکاپ کنه
یجاش عفونت داره که تب قطع نمیشه.اگر دکتر براش چرک خشک کن داده سر وقت هرجور مونده بهش بده .اگرم نداده دوباره ببر یه چکاپ کنه
0
1401/10/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عزیزم موقع تب ک نباید شیر بدی .
اول قطره بعد شیاف بعد پروفن و با فاصله ی زیاد باید مصرف کنی ببینی با کدوم پایین میاد .
در نهایت ببری دکتر اگر بند نمیاد قطعا عفونت شده ک تبش پایین نمیاد اینجوری ک میگی بعد سه روز
اول قطره بعد شیاف بعد پروفن و با فاصله ی زیاد باید مصرف کنی ببینی با کدوم پایین میاد .
در نهایت ببری دکتر اگر بند نمیاد قطعا عفونت شده ک تبش پایین نمیاد اینجوری ک میگی بعد سه روز
1
1401/10/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شربت پروفن اطفال بگیر طبق وزنش بگو بگه داروخونه چقدر بهش هر چندساعت بدی
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم دکتر گفت فعلا بهش شیرینیجات و آب میوه و میوه تا ۵ روز نده
0
1401/10/18
سوال کننده
آزیرترومایسین داده
0
1401/10/18
بانو آسو .
سلام برونشیت باید بستری کنی فک کنم اخرش
اخه من پسرم ۸ ماهش بود هرکار کردیم خوب نشد اخر یک هفته بستریش کردن خوب شد
اخه من پسرم ۸ ماهش بود هرکار کردیم خوب نشد اخر یک هفته بستریش کردن خوب شد
0
1401/10/18
سوال کننده
اره ولی دکترش گفتن آنتی بیوتیک حتما باید با معده پر مصرف بشه
0
1401/10/18
سوال کننده
به من گفتنهایت ۷۲ ساعت خوب میشه آمپولم نوشت براشت گفت اگه اینا جواب نداد نصف آمپولو براش تزریق کنین
1
1401/10/18
🌟🌸soode🌸🌟 🌼🥀
هر وقت بهش تب بر میدی،جونشو ماساژ بده تا عرق کنه،تبش میاد پایین.
لبنیاتم اصلا بهش نده،
شربت گل ختمی با اب ولرم یکم نبات خوبه بخوره.
لبنیاتم اصلا بهش نده،
شربت گل ختمی با اب ولرم یکم نبات خوبه بخوره.
0
1401/10/18
سوال کننده
آسو جان مبارکه جلو اسمت دیدم نوشته بارداری مجددا ❤
0
1401/10/18
بانو آسو .
اخ اخ من چقدد دارو ب خوردش دادم امپولش زدن خیلی روزای بدی بود بچم نفسش درست در نمیومد تبشم اینقدر بالا میرفت پوستش قرمز میشد اخر بردم یه دکتر گفت چرا این بچه رو بستری نکردم گفتم دکتر هی دارو داده سریع زنگ بیمارستان زد و گف بستری کنید تا بیام
1
1401/10/18
سوال کننده
ممنون از نکته ای که گفتی
0
1401/10/18
بانو آسو .
دورت بگردم حورا جان ممنونم ان شالله کوچولوت خیلی زود خوب بشه
0
1401/10/18
بانو آسو .
اره لبنیات اصلا واسه تب خوب نیست
0
1401/10/18
سوال کننده
قربونت برم
0
1401/10/18
سوال کننده
آخه چیکار کنم مایعات هم فقط اینو میتونه بخوره تا ادرار داشته باشه یکم تبشو تنظیم کنه
0
1401/10/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام خوبی تبش چنده؟
0
1401/10/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
والا دکتر دختر من دیکلوفناک کودکان بهم داده بود من ۳ شب نخوابیده بودم سر تب هیچ شیافی هم نداشتم براش دیکلوفناک گذاشتم بچم قشنگ خوابید تبشم اومد پایین
0
1401/10/18
سوال کننده
الان با شیاف اومده ۳۷
0
1401/10/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ولی خب ازمایش اینا گرفتیم چیزیش نبود یهو بعد ۳ روز بدنش ریخت بیرون ک فهمیدیم رزوئلاس
0
1401/10/18
سوال کننده
من دقیقا دخترم اینجور شد بعد واکسن ۱ سالگیش
0
1401/10/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دختر منم یادمه چند روز بعد واکسن یک سالگی تازه سروع کرد به تبو اینا
0
1401/10/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شربت پروفن دادی بهش برای تب؟
0
1401/10/18
سوال کننده
نه ندادم تا حالا شوهرمو بفدستم بره بیاره
0
1401/10/18
گل بهار 🌺
یه پیاز قاچ کن بزار کف پاش جورابم پاش کن تبشو پایین میاره
0
1401/10/18
zari khanom
خواهر زاده منم همینطور بود ...بیمارستان بستریش نکرد خودش برد یه بیمارستان خصوصی دو سه روزی بستری کرد خدا رو شکر خوب شد ..
0
1401/10/18
مامان زهره 😍
هر ۶ ساعت بهش پروفن بده
اگر نیومد پایین باید ببری بیمارستان با سرم پایین میاد
اگر نیومد پایین باید ببری بیمارستان با سرم پایین میاد
0
1401/10/18
مامان زهره 😍
منم پسرم اصلا بعد واکسن داغون شد
0
1401/10/18
سودابه محمدی
اگ شربت با شیر مخلوط کنی بدی ک اصلا تاثیرنداره
0
1401/10/18
سودابه محمدی
با قطره چکان بریز ته حلقش...باهاش بازی کن لج نکن
0
1401/10/18
🌼پینار 🌼
روغن بنفشه با عرق کاسنی بزن
پیاز بذار تو کف پاش
پاشویه کن
شیاف هم خوبه
من همینطوری تنبشون رو کنترل میکنم
پیاز بذار تو کف پاش
پاشویه کن
شیاف هم خوبه
من همینطوری تنبشون رو کنترل میکنم
0
1401/10/18
🌼پینار 🌼
تبشون
0
1401/10/18
زهرا ❤️
دارو رو با شیر نمیشه قاطی کرد ها
0
1401/10/19
سوال کننده
ممنون خانوما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




