سلام وقت بخیر
ما شهر صنعتی بندر ماهشهر زندگی میکنیم که خیلی از نظر آلاینده و مواد شیمیایی آلوده هست و جدیدا بیشتر
از طرفی هم نوزاد ۳ماهه هم کلاس اولی دارم
که این مدت درگیر سرفه بودن
به خاطر کار همسرم نمیتونیم بریم جای دیگه.
میخواستم بدونم کسی دستگاه تصفیه هوا داشته
اطلاع داره خوبه یا نه
میتونه کمک کنه؟
فقط از نظر مواد شیمیایی تصفیه میکنه یه برای سرماخوردگی و میکروب باکتری هم کمک کنندس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



391
1401/10/17




