سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من هفته پیش مشکوک به نشتی کیسه آب شدم و رفتم بیمارستان و خدا رو شکر آمینوشور منفی بود و سونو هم خوب بود . فقط پزشک مستقر بیمارستان با تماسی که با دکترم داشتند برام ۷ تا آزیترومایسین' نوشت ' بعد چهارشنبه هم که دکتر خودم ۶ تا دیگه نوشت ' یعنی میشه ۱۳ تا ' هر ۱۲ ساعت یکی . تعدادش خوبه ؟یکی از دوستانم که ماماست میگفت ۱۳ تا خیلی زیاده ' تعدادش همون ۷ تاست. معمولا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



292
1401/10/17




