سلام عرض شد . من این ماه قرص لتروفم و پروژسترون استفاده کردم بدون امپول ازادسازی به موقع اومد پریودیم ینی ۱۴آذرماه که پریودیم بود این ماهم ۱۴ دی پریود شدم ولی تا دوروز خونریزی داشتم مثل اینکه روزی سه تا نوار استفاده میکردم خونریزیم مثل قبلنا کم بود و اینکه دردای پریوریم هم ملایم بود اصلا اذیت نشدم ولی الان که روز ۳پریودیم هست قطع شده ایا از قرصاییه که خوردم یا نه پریودی حساب میشه چکار کنم من دیروزم یه لیوان زعفرونم خوردم ایا از زعفروناس میشه کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



419
1401/10/16


