دکترجان داروی رفلاکس روتاکی بایدادامه داددخترمن تقریباسه ماه پودرامپرازول دادمش ده پونزده روزم نکسیوم که خودم خریدم دادم الان دیگه بالانمیاره جزشرایطی کیه غذای جدیدبدمش ونسازه شیربیومیل arمیخوره میخواستم ببینم تاکی بایدهم داروهم شیرخشک مخصوص بدم بهش باتوجه به اینکه الان سه روزه یادم رفته بودداروشوبدم بالاهم نیاورده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1401/10/16


