سلام خانم دکتر دخترم ۴ ماهشهر دوهفته است سرماخوردگی داره همش سرفه میکنه
شربت سیتریزین و چرک هوشک کن و آنتی هیستامین دادم ولی بهتر نشده همش سرفه داره چیکار کنم نمیتونه بخوابه با سرفه از خواب بیدار میشه ممنون میشم کمکم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



246
1401/10/16


