من از اپتامیل ۱ خیلی راضی ام
نان اصلا براش نگیر خوب نیست فقط یبوست و نفخ میاره
اپتامیل نزدیک ترین شیرخشک به شیر مادره
من نان میدم بهش یبوست نمی گیره ولی خب برا هر بچه یحوره؛اپتامیل بهتره
من دوهفته اپتامیل دادم بچم خیلی نفخ میکردسوپرامیل دادم اصلاوزن نمیگرفت الان بیومیل میدم ب نظرم بهترین شیرهمون بیومیل هستش
سلام مامان جان
دلبندتان رفلاکس یا حساسیت به پروتئین گاوی اگر ندارد. آپتامیل را میتوانید برای شروع انتخاب کنید که مشابهت بیشتری به شیر مادر دارد ولی مجموعا سازگاری هر شیرخوار با شیرخشک ها متفاوت است و باید با آزمون و خطا به نتیجه برسید 🌹
عزیزم اصلا اصلا همینطوری برا یچه شیر خشک نگیر باید متخصص نوزاد بهت بگه چون شیر خشک مثل قبل نیست انواعش زیاده یهو خدای نکرده چیز اشتباه میدی