با سلام من از روز 4پریود قرص لتروزول مصرف کردن روز 11سونو دادم فولیکول24داشتم همزمان لکه بینی شروع شد امپولhcg روز 12زدم ولی همچنان لکه بینی دارم اقدام به بارداری داشته باشم یا نه؟ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434
1401/10/15




